וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "יהיה קשה בברצלונה, אבל כבר ניצחנו שם"

רגע אחרי החמישייה נגד דפור, רונאלדו וריאל כבר מריחים את הקלאסיקו מתקרב. קראנקה: "קודם יש משחק באמסטרדם"

שלושער ראשון העונה וגם לא מעט חיוכים, היו מנת חלקו של כריסטיאנו רונאלדו הערב (ראשון) במהלך ואחרי ה-1:5 של ריאל מדריד על דפורטיבו לה קורוניה במחזור השישי בליגה הספרדית. הפורטוגלי המצוין כבש משחק שלישי ברציפות, הבלאנקוס ניצחו משחק שלישי ולמרות שיש להם משחק נגד אייאקס בליגת האלופות במהלך השבוע, תשומת הלב כבר נתונה גם למפגש הגדול עם ברצלונה בשבוע הבא.

רונאלדו התייחס לכך שריאל נקלעה לפיגור לפני שהיא נכנסה למשחק ואמר בסיום: "היינו קצת ישנוניים בהתחלה, אבל אחרי שספגנו, התעוררנו ושיחקנו טוב. ידענו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשמוט עוד נקודות והשגנו ניצחון חשוב".

הכוכב הפורטוגלי נצמד למסי בטבלת מלך שערי הליגה, כאשר לשניהם יש שישה שערים והם במקום השני מאחורי רדאמל פלקאו. בשבוע הבא הם כאמור נפגשים ורונאלדו הוסיף: "אנחנו יודעים שיהיה קשה בברצלונה, אבל כבר ניצחנו שם. זה משחק חשוב מבחינתנו ואנחנו בטוחים שנשחק טוב".

עוזר המאמן, אייטור קראנקה, הוסיף: "אנחנו צריכים להמשיך לגדול ולנצח משחקים, ולא לחשוב על הקלאסיקו. קודם כל יש משחק נגד אייאקס. ההחלטה להכניס את קאקה במקום מסוט אוזיל במחצית הייתה טקטית. כבר אמרנו בעבר שלקאקה יהיה תפקיד חשוב והיום אפשר היה לראות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully