וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אתם רואים בעיות איפה שאין, הכל בסדר עם וייה"

אחרי הויכוח בין השניים מול גרנאדה, הארגנטינאי הרגיע את הרוחות. וילאנובה: "זה נורמלי ומוכיח שהקבוצה רוצה לנצח"

כמה קשה היה אתמול (שבת) לברצלונה. הקטאלנים, שפתחו את הליגה בסערה, אומנם שמרו על מאזן מושלם ועלו ליתרון של 11 נקודות על פני האלופה ריאל מדריד, בזכות הניצחון 0:2 בבית על גרנאדה, אבל עד שהושג הניצחון הזה, ברצלונה הזיעה, נלחצה וכמעט איבדה משחק שאסור לה לאבד.

בדקה ה-84 הגיעו האורחים להזדמנות אדירה, אבל ויקטור ואלדס הציל את הבעיטה של פביאן אורלאנה ומן העבר השני, צ'אבי, מי אם לא הוא, הציל את בארסה עם שער ענק כעבור שלוש דקות, לפני ששער עצמי של גומס בתוספת הזמן קבע את תוצאת הסיום.

מי שנראה מאוד נרגז ולא מרוכז היה ליאונל מסי. הפרעוש, שדווקא נמצא בכושר מצוין כהרגלו וכבש ארבעה שערים בשבוע החולף, לא נכנס טוב למשחק והשיא הגיע בשני עימותים, אחד עם איניגו לופס האורח והבולט יותר, לקראת סיום המחצית הראשונה, עם דויד וייה חברו לקבוצה.

אחרי שבעונה שעברה נפוצו דיווחים לפיהם וייה לא סובל את מסי, אך השניים הכחישו, הפעם העימות היה לעיני המצלמות ולאחר שמסי זעם על עיכוב במסירה מצד החלוץ הספרדי. "תמסור לי בנגיעה", צעק מסי ועל כך השיב וייה: "ניסיתי למסור לך ברגע שהכדור הגיע אליי", אך מסי התעקש: "זה לא מה שאמרתי. אמרתי שתמסור בנגיעה ראשונה". משם התלהט הויכוח לחילופי צעקות, אך בסיום המשחק נראו השניים מתחבקים ודומה שהדברים, לפחות על פני השטח, מאחוריהם.

מאמן בארסה טיטו וילאנובה, לא התרגש מהאירועים: "לא אגיד שאני לא מחבב את הסיטואציות האלה. זה דבר שגרתי ונורמלי בכדורגל ואני מקבל את זה, כי זה מוכיח שהקבוצה חיה ורוצה לנצח". לוילאנובה היו טענות למצב המשטח בקאמפ נואו: "הדשא בסדר, אבל היינו שמחים אם הוא היה במצב טוב יותר".

מסי עצמו, שחגג בטירוף ותוך שהוא מנענע את הרשת, את השער של צ'אבי, נשאל כמובן גם הוא על המקרה עם וייה ואמר: "אתם רואים בעיות איפה שאין אותן. אין לי שום בעיה עם וייה, להיפך. אלו דברים שקורים בכל משחק".

צ'אבי הוסיף לגבי השער שלו: "הגיע אליי ריבאונד ובעטתי טוב עם החלק החיצון. אני שמח מאוד על השער הזה ומה שהוא הביא לנו".

ברצלונה ניצחה בקושי 0:2 את גרנאדה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully