וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "מוזר שהמאמן קשוח איתנו כבר עכשיו"

בספרד מדווחים כי הבלם, שסופסל מול סיטי, מאוכזב מהיחס של מוריניו. ריאל תתבע בכיר לשעבר בבארסה שתקף את ה"מיוחד"

ריאל מדריד אמנם רשמה ניצחון 2:3 מצוין על מנצ'סטר סיטי בפתיחת שלב הבתים ליגת האלופות, אך נראה כי גם השער של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-89 לא היה מספיק על מנת להרגיע את הרוחות בסנטיאגו ברנביאו. "אס" הספרדי מדווח היום (חמישי) כי סרחיו ראמוס, שהודח מההרכב לקראת המשחק מול אלופת אנגליה, מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה ומהיחס לו הוא זוכה מז'וזה מוריניו.

כזכור, לאחר ההפסד של הבלאנקוס 1:0 בסביליה תקף המאמן הפורטוגלי בחריפות את שחקניו, וטען כי הם אינם מחויבים מספיק וכי אינם מרוכזים בכדורגל. על פי הדיווח, ראמוס ביקר את דבריו של "המיוחד", וצוטט כאומר "מוזר שכבר לאחר ארבעה מחזורים בליגה הספרדית המאמן שלנו כל כך קשוח איתנו. האשמים כאן הם כולנו, מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון". לאחר שסופסל, הבלם שידר עסקים כרגיל, אך בספרד משוכנעים כי הוא פגוע מאוד ממוריניו.

בינתיים, גם מוריניו עצמו לא שקט. הפורטוגלי הגיש היום תביעה נגד רוברטו פלומאר, עורך אתר "מארקה", בעקבות מאמר אותו פרסם. במאמר, הקניט פלומאר את מוריניו וכתב כי "הוא מסוג האנשים שהיו מעורבים בתאונת דרכים ועוזבים את זירת האירוע".

עורך דינו של מוריניו ציין בכתב התביעה: "הביטוי בו השתמש הכתב מוגזם לחלוטין, ולא היה בו כל צורך על מנת להעביר את המסר של המאמר. מוריניו מודע באופן ברור לחשיבותו של חופש הביטוי, ומעולם לא נקט באמצעיים משפטיים למול ביקורת מוצדקת". אגב, לא הייתה זו הפעם הראשונה בה מוריניו תובע עיתונאים. בעבר תבע המאמן את עיתונאי "אל פאיס", שכינה אותו "פורטוגלי נאצי".

בנוסף לתביעה שהגיש, מוריניו עלול להיות מעורב בתביעה נוספת, זאת לאחר שריאל קבוצתו איימה לנקוט באמצעיים משפטיים נגד אלפונס גודאי, סגן נשיא ברצלונה לשעבר. גודאי תקף את המאמן בטוויטר לאחר משחק הבלאנקוס מול הסיטי, וכינה את מוריניו מספר פעמים "פסיכופת".

ריאל מיהרה להוציא תגובה לעיתונות: "אנו מגנים בכל תוקף את המתקפה של גודאיי כלפי המאמן שלנו. כבר פנינו לעורכי הדין שלנו בנושא, על מנת להגיש תביעה נגד מר גודאיי. ריאל מדריד תפעל נגד כמי שמבקש להפר את הכבוד של כל מי שחלק במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully