וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה נבחר לשחקן העונה של אופ"א

כוכב ברצלונה שסחף את ספרד לזכיה ביורו 2012 הפתיע את מסי ורונאלדו: "מקדיש את התואר לחברים שלי לקבוצה ולנבחרת"

לאחר שהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות הגיעה לסיומה, ו-24 שעות אחרי קרב נוסף ביניהם בקלאסיקו, נפגשו הערב (חמישי) ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו על אותה במה יוקרתית והפעם היה מדובר בבחירת השחקן המצטיין של אופ"א לעונת 2011/12. אלא שבנוסף לצמד הכוכבים הגדולים הגיע נציג נוסף מברצלונה הגיע לשלישיה הסופית - אנדרס אינייסטה - ובניגוד למרבית התחזיות, הפתיע את צמד הסופרסטארים הענקיים וזכה בתואר.

קשר ברצלונה אנדרס אינייסטה נבחר לשחקן העונה של אופ"א. רויטרס
עכשיו כבר אי אפשר להתעלם ממנו. אינייסטה/רויטרס

53 עיתונאים מרחבי היבשת השתתפו בהצבעה, ובסיומה זכה אינייסטה ב-19 קולות - שניים יותר ממסי ורונאלדו.

במהלך העונה החולפת הצטיין אינייסטה בברצלונה, ונצץ לא פחות במהלך יורו 2012, כשהוליך את נבחרת ספרד לזכיה בטורניר ואף נבחר לשחקן המצטיין של האליפות. "אני מרגיש בר מזל להיות חלק מהדור הזה של הכדורגל הספרדי", אמר הזוכה המאושר, "לכבוד הוא לי לזכות בפרס הזה, ואני מקדיש אותו לשחקני ברצלונה ולחברים שלי לנבחרת ספרד. זו זכות גדולה לעמוד על במה אחת עם שני שחקנים כל כך גדולים כמו מסי וכריסטיאנו".

זו הפעם השניה בלבד בשבע השנים האחרונות שבתואר זוכה שחקן שלא עונה לשם ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו, לאחר שדייגו מיליטו נבחר על ידי העיתונאים ב-2010. לא פחות מרשים, אינייסטה הוא השחקן הספרדי הראשון שזוכה בתואר היוקרתי, לאחר שאינספור שחקנים מהליגה הספרדית עשו זאת לפניו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מברך את חברו לקבוצה אנדרס אינייסטה על הזכיה בתואר שחקן העונה של אופ"א. רויטרס
גם מסי דאג לברך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully