וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הרגשתי מת אחרי החמצת הפנדל מול צ'לסי"

הארגנטינאי הודה שטרם התגבר על הטראומה מחצי גמר האלופות: "עוד חושב על זה. אפרוש כשאפסיק ליהנות מהמשחק"

אומנם הוא לא חלק מהיורו, אבל ליאונל מסי ממשיך לספק כותרות בקצב. לכבוד יום הולדתו ה-25, שחל ממש היום (ראשון), הפרעוש הארגנטינאי התפנה להעניק ראיון נרחב למגזין טיימס ובו גילה לא מעט דברים מסקרנים: "הרגשתי מת אחרי החמצת הפנדל מול צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות. ידעתי שהדברים בשליטתי באותו רגע, אבל עכשיו אני כבר לא יכול לעשות שום דבר בעניין. זה עבר, אבל זה היה רגע קשה ואני עוד חושב עליו".

לגבי עתידו הוסיף מסי: "ביום בו אפסיק ליהנות מכדורגל, אפרוש. אני לא רוצה לאבד את התשוקה, כדורגל הוא משחק ואני מנסה תמיד ליהנות על המגרש. היום קבוצות משחקות בעיקר על התוצאה ופחות בשביל להפיק כדורגל יפה. אנחנו צריכים שיקומו עוד שחקנים עם תשוקה למשחק".

על ברצלונה הוא אמר: "אני משחק באחת הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה. אני מודה לחיים על מה שהם נתנו לי עד עכשיו, על כל מה שהשגתי, על כל מי שסביבי. אני עוד צריך להתפתח כאדם, יש לי הרבה מה ללמוד".

בינתיים, בלם מנצ'סטר יוניייטד ריו פרדיננד הודיע: "אני חושב שמסי יצטרך להסתפק העונה ב'כדור הכסף', כי כדור הזהב מגיע לכריסטיאנו רונאלדו. אני שמח בשביל רונאלדו, מגיעה לו התהילה שהוא זוכה לה עכשיו בפורטוגל", אמר הבלם ששיחק עם הפורטוגלי ביונייטד. גם פיטר שמייכל הצטרף לחגיגה וצייץ: "רונאלדו הכי טוב בעולם? אני חושב שכן".

חוגגים 25 למסי: המשחקים הגדולים, חלק א'

חוגגים 25 למסי: המשחקים הגדולים, חלק ב'

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully