וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "ניתן הכל בשביל לחייך בתום 4 השנים האלה"

בברצלונה מבטיחים להילחם מול בילבאו ולהביא לגווארדיולה את גביע המלך, במשחקו האחרון בקבוצה (ו', 23:00, ספ' 1)

מאז ה-27 לאפריל, התאריך בו הודיע פפ גווארדיולה כי הוא עוזב את ברצלונה אחרי ארבע עונות מדהימות, בקטאלוניה ובעולם הכדורגל כולו החלו לספור לאחור את המשחקים שנותרו למאמן בקבוצה. מחר (שבת, 23:00, ספורט 1 ו-HD), הספירה הזו תגיע לאפס, כשברצלונה תנסה לגרוף תואר מספר 14 ואחרון בעידן פפ גווארדיולה, את גביע המלך הספרדי לעונת 2011/12. היריבה, אתלטיק בילבאו, ממש לא מתכוונת לעשות את החיים קלים.

אחרי חיפושים רבים אחר מגרש שיארח את הגמר הזה, בין פיינליסטית אשתקד ברצלונה, שסיימה את הליגה הסדירה במקום השני, לבין הבאסקים, שהפסידו בגמר הליגה האירופית לאתלטיקו מדריד, המיקום שנבחר הוא מגרשה של אותה אתלטיקו ממש, הויסנטה קלדרון. בשל המפגש בין הקטאלונים לבאסקים, שתי קבוצות שלא ממש אוהבות את המדרידאים, העדיפה נשיאת מחוז מדריד אספרנסה אגירה, לוותר על התענוג והיא תשלח לאצטדיון את סגנה, דבר שעורר היום סערה גדולה בספרד. הקלדרון עצמו, צפוי להיות מלא ב-55 אלף צופים.

לברסה יש בעיות קשות בהגנה לקראת המשחק מול בילבאו, עליה גברה 1:4 בגמר 2008/09. גווארדיולה יחסר את דני אלבס, קרלס פויול ואריק אבידל וההרכב שלו עוד לא סגור. אנדרס אינייסטה דווקא כן ישחק, רגע לפני שהוא חובר לנבחרת ספרד לקראת היורו: "יהיה משחק מאוזן, בילבאו משחקת באינטנסיביות והם אימצו היטב את השיטה של המאמן שלהם. נצטרך לקבל החלטות מהירות. ניתן הכל בשביל לנצח במשחק האחרון של פפ ולסיים את ארבע השנים האלה בחיוך".

בבילבאו ממש לא רוצים להפוך לקבוצה שמפסידה בכל הגמרים ואחרי התבוסה הכואבת בגמר הליגה האירופית, הם ינסו להדהים מחר את הקבוצה לה הפסידו העונה 2:0 בנואו קאמפ, אחרי תיקו 2:2 בסן מאמס. איקר מוניאין הצעיר אמר: "גם אם נפסיד, נמשיך לעבוד קשה ולהילחם, כדי להגיע לעוד גמר גם בעונה הבאה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully