וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "רוצים להעניק לגווארדיולה פרידה משמחת"

שחקני ברצלונה מתכוננים לגמר הגביע הספרדי. פינטו: "רוצים להפוך את העצב לשמחה". פברגאס: "אנחנו במוטיבציית שיא"

ברצלונה אמנם כבר ערכה טקס פרידה מרגש מפפ גווארדיולה בקאמפ נואו, ובמועדון כבר עסוקים מאוד בהכנות לעונה הבאה שתתנהל תחת טיטו וילאנובה, אבל שם גם לא שוכחים כמובן שנותרה עוד משימה אחת ואחרונה לעונה הנוכחית: גמר הגביע נגד אתלטיק בילבאו ביום שישי (23:00, שידורים ישירים בספורט1 ובספורט 1 HD).

"נגיע למשחק במוטיבציית שיא, אנחנו ממתינים בקוצר רוח", סיפר ססק פברגאס, "החברים שלי אמרו לי שגמר גביע הוא לפעמים יותר טוב ממשחק בליגת האלופות ואני מאוד מחכה לזה. נכון שבילבאו היא קבוצה שמגיעה למשחקים עם הרבה התלהבות, אבל אני לא חושב שלנו יש פחות מוטיבציה מלהם".

המשחק נגד הקבוצה של מרסלו ביילסה יהיה המשחק הרשמי האחרון בהחלט של בארסה תחת פפ גאוורדיולה, והשחקנים רוצים להעניק לו הנפה אחרונה לפני שהוא הולך. "יהיה נפלא לזכות בתואר", אמר פברגאס, "אנחנו יודעים כמה זה חשוב למועדון ולאוהדים, וגם לפפ. הוא אדם מיוחד ונערץ, אגדה".

גם שוער המשנה פינטו, שעמד העונה בין הקורות במשחקי הגביע, השמיע דברים דומים: "קשה לעכל את העזיבה של פפ. המשחק האחרון שלו יהיה קצת עצוב, כך שננסה להפוך את העצב הזה לשמחה. אנחנו רוצים להעניק לו פרידה שמחה".

החדשה האחרונה ממחנה הקבוצה היא שטיאגו אלקנטרה חזר לאימונים אחרי היעדרות בגלל מחלה. קרלס פויול לא ישחק כמובן בגלל אותה פציעה שגם תמנע ממנו מלהופיע באליפות אירופה הקרבה ובאה, וגם דויד וייה דני אלבס וכמובן אריק אבידל ייעדרו.


רשמית: ליאונל מסי זכה בנעל הזהב

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully