וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוביזארטה: "נגן ונשמור על טיטו וילאנובה"

המנהל הספורטיבי של ברצלונה דואג למאמן החדש, והדגיש כי עשו הכל כדי להשאיר את גווארדיולה. אל מונדו: ברבאטוב מועמד

המנהל הספורטיבי של ברצלונה, אנדוני זוביזארטה, דחה את טענותיו של הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה, שאמר כי בברצלונה לא עשו מספיק כדי להשאיר במועדון את המאמן פפ גווארדיולה. כזכור, גווארדיולה החליט בעצמו לעזוב בתום ארבע שנים אחרי שברצלונה הודחה על ידי צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות. עוזרו טיטו וילאנובה מונה למאמנה החדש של הקבוצה.

לאפורטה, שמינה את גווארדיולה ב-2008, אמר את הדברים שלו בראיון לקאנאל פלוס והתייחס בעיקר לנשיא המועדון הנוכחי סנדרו רוסל עליו אמר: "המדיניות של סנדרו רוסל היא להרוס את כל מה שאנחנו עשינו בעידן שלנו, לכן היה ברור שגווארדיולה ילך. אני חושב שהם לא עשו מספיק כדי להשאיר אותו כי הם לא רצו שהוא יישאר".

בתגובה לדברים האלה אמר זוביזארטה: "פפ גווארדיולה סיפר בעצמו שעשינו כל מה שיכלנו כדי להשאיר אותו. הוא הודיע לנו על ההחלטה שלו אחרי ההדחה מול צ'לסי ומאז נערכו מספר פגישות שארכו שעות ונראו כמו חודשים, בסיומן הוחלט שטיטו יהיה המאמן". על המאמן החדש אמר זוביזארטה: "ינסו להשוות אותו לגווארדיולה, אבל אנשים צריכים לחשוב על מה שיהיה ולא על מה שהיה. אנחנו נשמור עליו ונגן עליו". על השמועות לגבי עזיבתו של דני אלבס אמר זוביזארטה: "הוא שחקן שלנו, חידשנו את החוזה שלו לאחרונה ואין לנו שום כוונה למכור אותו".

זוביזארטה הכחיש גם את השמועות לגבי עסקה להעברתו לברצלונה של ג'ורדי אלבה מולנסיה. עם זאת, הוא אישר את קידומם של שלושה שחקנים מברצלונה ב' לקבוצה הבכירה. מדובר במרטין מונטויה, מארק ברטרה ומארק מונייסה.

לפי העיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה מביעה עניין בחלוצה הבולגרי של מנצ'סטר יונייטד, דימיטאר ברבאטוב. ידוע כי טיטו וילאנובה מחפש לחזק את ההתקפה שלו והוא חושב על פתרונות יצירתיים. ברבאטוב שיחק העונה רק 21 משחקים במנצ'סטר יונייטד, ועלה בעיקר מהספסל.

האם גווארדיולה נעלב ממינויו של וילאנובה?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully