וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם היחסים בין גווארדיולה לוילאנובה התקררו?

ב'מארקה' טוענים שהמאמן העוזב של בארסה נעלב שלא ידע על המינוי. בברצלונה מגנים על מסי. ריאל סימנה את איבנוביץ'

הסערה סביב הדברים שצוטטו בשמו של רויסטון דרנטה, שהאשים את ליאונל מסי בגזענות, ממשיכים לעורר עניין באנגליה כאשר ברצלונה הוציאה הודעה רשמית שבה היא מגנה את הטענות. כזכור, מגן אברטון סיפר בתקשורת ההולנדית: "שיחקתי הרבה פעמים נגד מסי ותמיד היו לי בעיות איתו. הצורה בה הוא מדבר הטרידה אותי יותר מהכל. הוא כל הזמן קרא לי: 'נגרו, נגרו'".

בעקבות הדברים, הודיע דובר הקבוצה הקטאלנית: "מסי תמיד מראה הגינות מירבית והוגנות ספורטיבית כלפי יריביו בצורה המקצוענית ביותר, ואנחנו בטוחים שכל ההאשמות נגדו נועדו כדי לסמנו למטרה. ההתנהגות שלו לאורך כל הקריירה תמיד הייתה מופתית".

בלי קשר, ב'מארקה' עסוקים היום (שבת) ביחסים הקרירים בין מאמן ברצלונה היוצא פפ גווארדיולה לזה שיחליף אותו בעונה הבאה, טיטו וילאנובה. על פי הדיווח, גווארדיולה כלל לא ידע שוילאנובה יהיה זה שיקבל את התפקיד וגילה זאת שעות בודדות לפני שקיים את מסיבת העיתונאים שבה הודיע על פרידה. פפ עצמו התייחס ליחסים שלו עם וילאנובה, ואמר בנושא: "אני חייב להבהיר מה היחסים שלי עם טיטו? בואו נשאיר את זה כמו שזה. אני לא אתייחס לזה".

הבעיה הראשונה שאיתה וילאנובה יצטרך להתמודד היא עזיבה של מספר אנשי צוות שליוו את הקבוצה בתקופתו של פפ, בהם מאמן השוערים, שסובל מחילוקי דעות עם ויקטור ואלדס, מאמן השוערים ופסיכולוג הקבוצה. מי שעוד עשוי לעזוב הוא מנהל קשרי החוץ של המועדון".

מוריניו סימן את איבנוביץ'

ובזמן שבברצלונה עסוקים בטענות על גזענות, בריאל מדריד ז'וזה מוריניו כבר עמל בדקדקנות על בניית הסגל לעונה הבאה. אחרי הדיווחים על כך שהפורטוגלי סימן את המגן הימני הפולני של בורוסיה דורטמונד לוקאש פישצ'ק, שם נוסף נמצא על הפרק: ברניסלאב איבנוביץ' מצ'לסי.

על פי הדיווח ב'מארקה', המגן הסרבי, שמשחק בצ'לסי בארבע השנים האחרונות, הוא המועמד המועדף של מוריניו, שמחשיב אותו כאחד הטובים באירופה. הבעיה היחידה שתעמוד בפני ריאל היא המחיר שתדרוש צ'לסי תמורתו, כשמדובר בסכום מוערך של 25 מיליון יורו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully