וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: טיטו וילאנובה יקבל 100 מיליון יורו לרכש?

בספרד מעריכים שעונת הנפל תוביל להסתערות על השמות החמים בשוק, בראשות ואן פרסי, יורנטה, בייל וטיאגו סילבה

ברצלונה צפויה לאבד הערב (רביעי) את תואר האליפות שלה לריאל מדריד, ועוד לפני מסירת הכתר האלופה היוצאת כבר נמצאת עמוק בהכנות לעונה הבאה. על פי התקשורת הקטלאנית העונה הכושלת של בארסה תוביל לקיץ של רכישות בומבסטיות בקאמפ נואו, והדיווחים טוענים שהקבוצה תעניק לטיטו וילאנובה לא פחות מ-100 מיליון יורו לקניית שחקני חיזוק.

בראש סדר העדיפויות של המנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה נמצאת החתמתו של חלוץ בעל שם, בגלל חוסר הוודאות מקצב החלמתו של דויד וייה. המועמד הבולט כרגע הוא פרננדו יורנטה, שרושם עונה נהדרת במדי אתלטיק בילבאו, כשגם שמו של רובין ואן פרסי חזר להיות מוזכר ברצינות, שבוע אחרי שהתקשורת האנגלית זיהתה אותו שוהה במלון בו התארחה ברצלונה לפני משחקה מול צ'לסי.

בגזרת הבלמים המחוזרים השם החם ממשיך להיות טיאגו סילבה, כשבמידה ויגיע ממילאן מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא סיידו קייטה, שמבוקש על ידי הרוסונרי כמחליף למארק ואן בומל שעוזב. עמדה נוספת בה מבקשים הקטלאנים להתחזק היא המגן השמאלי, בתקווה להצליח להנחית את גארת' בייל.

לגבי עתידו של פפ גווארדיולה, שזכה אתמול לאיחולי חופשה נעימה אופייניים מז'וזה מוריניו, אין כל חדש והוא עדיין מתכנן לקחת חופשה מאימון בעונה הבאה, אבל לרשימת האופציות המסקרנות שלו הצטרפה השבוע גם נבחרת ברזיל, אחרי שקמפיין של התקשורת הברזילאית למינויו כמאמן הסלסאו למונדיאל 2014 הפך ללהיט במדינה וקיבל יותר מעשרת אלפים לייקים בפייסבוק.

הערב: ריאל מדריד תוכל לזכות באליפות עם ניצחון על בילבאו

הקרב האחרון שלהם? גווארדיולה ומוריניו בעקיצות הדדיות

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully