וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "בילבאו העבירה לנו שיעור טוב"

מאמן בארסה החמיא ליריבה שנכנעה בקאמפ נואו: "לקחו אותנו לקצה". מוריניו על ניצחון ריאל: "בנזמה הבקיע שער מעולם אחר"

פער שש הנקודות בין ריאל מדריד לברצלונה נשמר אתמול (שבת) במחזור ה-30 בלה ליגה. הבלאנקוס הביסו 1:5 את אוסאסונה והגיעו ל-100 שערי ליגה בדרך הבטוחה לשבור את שיא המועדון מ-1990 (107). בקאמפ נואו, בארסה עבדה קשה יותר וגברה 0:2 על בילבאו.

"לא היה משחק קל", אמר ז'וזה מוריניו. "גראנרו וראול אלביול שלא שיחקו זמן רב הגיבו מצוין. זה תמיד משמח אותנו לראות שחקנים שלא משחקים בקביעות, עושים עבודה טובה. כמאמנם, אני רוצה להודות להם על ההופעה שלהם". על הניצחון עצמו הוסיף: "בכדורגל אי אפשר לדעת מה תהיה התוצאה. בנזמה הבקיע שער מעולם אחר בהזדמנות הראשונה שלנו וכריסטיאנו כבש שער פנטסטי בהזדמנות השנייה. עשינו שני דברים טובים מאוד: התאמנו את עצמנו לסגנון של אוסאסונה ולא איבדנו את עצמנו בהתקפה".

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף: "המחשבה שלא נזכה באליפות לא עוברת לי בראש. אני מאושר מהניצחון, שיחקנו טוב והמטרה הושגה. קשה מאוד להבקיע כאן חמישה שערים. אנחנו בכושר טוב וחייבים להמשיך כך עד תום העונה".

מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה החמיא בסיום ליריבה ששיחקה משחק שני תוך 48 שעות: "בילבאו העבירה לנו שיעור. המשחק היה מאוד אינטנסיבי ונאלצנו להרים את רמת משחק ההגנה שלנו. אם ההגנה לא הייתה כל טובה, המשחק היה נגמר רע. זה היה אחד המשחקים הקשים של העונה ועכשיו נצטרך להתאושש מהמאמץ. בילבאו לוקחת אותך לקצה והשחקנים מאוד עייפים".

המאמן החמיא לחאבייר מסצ'ראנו, ששיחק כבלם, ואמר: "הוא מסוג השחקנים שמאמן לא יחליף תמורת אף אחד ולא ימכור. הוא החתמה ייחודית וכולנו שמחים שהוא כאן. מסצ'ראנו ופיקה שיחקו משחק מצוין ואני רוצה להחמיא גם לאדריאנו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully