וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל ניצחה 0:3 את ויאריאל, לבנטה ראשונה

ניצחון קליל לבלאנקוס, משחק גדול לדי מריה. לבנטה נשארה בפסגה עם 2:3 דרמטי על סוסיאדד. הפסד למאיורקה

מחזור אמצע השבוע בספרד הושלם הערב (רביעי) עם משחקיהן של שתי המוליכות. לא, לא מדובר בברצלונה ובריאל מדריד, אלא דווקא בלבנטה וריאל. המוליכה הסנסציונית של הליגה הצליחה לשמור על הפסגה כשאירחה את ריאל סוסיאדד וניצחה 2:3 בעזרת שער דרמטי בדקה ה-90 של רובן סוארס. הבלאנקוס מצידם עשו את העבודה עם 0:3 קליל על ויאריאל המאכזבת. ולנסיה ביקרה במגרש הטראומטי מבחינתה בסראגוסה, וניצחה 0:1. מאיורקה הפסידה בבית 2:1 לחיחון, תומר חמד ודודו אוואט השלימו 90 דקות.

ריאל מדריד - ויאריאל 0:3

כריסטיאנו רונאלדו ייאלץ להמשיך ולחכות לשער ה-100 שלו במדי הבלאנקוס, אבל החדשות הגדולות מבחינת ריאל הן החזרה למקום השני, והכי חשוב, נקודה יותר מברצלונה כשעוד מחזור מאחוריהן. חמש דקות בלבד לקח לריאל למצוא את הרשת של הצוללת הצהובה, שנראית בהחלט צוללת, לכיוון הליגה השנייה. כדור עומק של אנחל די מריה הגיע לקרים בנזמה, שלא התקשה לכבוש מול דייגו לופס האומלל. שש דקות בלבד חלפו והמשחק כבר היה גמור, כשדי מריה המשיך לחלק סוכריות, הפעם עם מסירה לקאקה, שנגמרה ברשת. כשנמאס לדי מריה למסור, הוא כבש בעצמו בדקה ה-30 בסיומה של התקפה נהדרת והשלים הופעה חלומית.

איקר קסיאס איחר לאימון ונקנס

מי מנציגי ריאל מועמד לתואר שחקן השנה בעולם?

לבנטה - ריאל סוסיאדד 2:3

הסינדרלה הספרדית לא רק מנצחת, היא עושה את זה גם בסטייל, תוך שהיא מגלה הרבה מאוד אופי, והיא תבלה שבוע נוסף במקום הראשון בטבלה. למרות שספגה שני שערים כואבים, הקבוצה הקטנה מוולנסיה חזרה בגדול והשלימה ניצחון שביעי ברציפות, מה שמגביר עוד יותר את הסקרנות לעברה, במאבק שבוודאי צפוי לה בהמשך מול ריאל מדריד וברצלונה. לבנטה חיפשה ניצחון ביתי על הבאסקים, שלא טעמו ניצחון כבר ארבעה מחזורים אחרי שחזרו בצורה מעוררת השראה מפיגור, ועשו את זה למרות פיגור מוקדם. כבר אחרי ארבע דקות הכניע דניאל אסטרדה את שוער לבנטה, גוסטבו מונואה, עם בעיטה מחוץ לרחבה, שקבע 0:1.

אלא שלבנטה, שעדיין לא הפסידה העונה, ידעה שזה יהיה מאוד מאכזב אם רצף ששת הניצחונות יתפורר, ובדקה ה-56 היא חזרה למשחק. כדור קרן הגיע לנאנו, שבעט מתוך הרחבה והשווה ל-1:1. חמש דקות נוספות, והמהפך הושלם: ברקרו הגביה כדור לעברו של ואלדו, שהבקיע והעלה את לבנטה ל-1:2. סוסאידד ניסתה להפריע, וכמעט והצליחה במשימה בדקה ה-86 כשאיניגו מרטינס דייק בבעיטה חופשית. אלא שהמילה האחרונה במשחק הייתה שייכת לרובן סוארס, ששלח בעיטה חופשית מדויקת לפינה השמאלית של השוער והבקיע את שער הניצחון בדקה ה-90.

מאיורקה - ספורטינג חיחון 2:1

אכזבה גדולה למאיורקה, שהפסידה בבית מול חיחון החלשה, לאחר שכבר הובילה משער של צ'ורי קסטרו בדקה ה-15. תומר חמד השלים 90 דקות, אך לא הצליח למצוא שער שדה ראשון ונעצר על רצף של שלושה משחקים רצופים עם כדור ברשת. מאטה ביליץ' השווה בדקה ה-49 ושער עצמי של ז'ואאו ויקטור הותיר את מאיורקה ללא נקודות. 90 דקות גם לדודו אוואט.

סראגוסה - ולנסיה 1:0

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ומהלומה לא פשוטה עם פציעתו הקשה של סרחיו קנאלס, ולנסיה הצליחה לחזור למסלול הניצחונות בלה רומרדה, ועשתה את זה בסטייל כפי שרק היא יודעת. העטלפים שלטו במשחק, הגיעו ליותר הזמנויות מסראגוסה, שלא בעטה למסגרת ולו פעם אחת, ולבסוף נמנעו מתיקו מאכזב שהיה מרחיק אותה מהרביעייה הראשונה בטבלה. ולנסיה, שלא ניצחה במגרש הזה מאז דצמבר 2006 והובסה בו 3:0 ו-4:0 בשנתיים האחרונות, הצליחה לשנות מעט את המאזן הזה כששמונה דקות לסיום ג'ורדי אלבה קיבל מברונו ובעט מתוך הרחבה את שער הניצחון.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - מלאגה 0:2

הבקיעו לראיו וייקאנו: פדרו (7), ראול טאמודו (70)

חטאפה - אוסאסונה 2:2

לחטאפה: דניאל גויסה (62, 76), לאוסאסונה: איברהימה באלדה (7, 66)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully