וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את חיחון ועלתה לפסגה

שער של אדריאנו הספיק לאלופה לנצח את האחרונה. ריאל פירקה את אספניול 0:4 ועלתה למקום 3, שלושער גדול להיגואין

המחזור השביעי בליגה הספרדית, שנפתח אתמול (שבת) יושלם היום עם חמישה משחקים. במוקד, כמו תמיד, עמדו ברצלונה, שיצאה לחיחון למשחק מול ספורטינג והשיגה ניצחון מינימלי 0:1 משער של אדריאנו. הניצחון קנה לבארסה את המקום הראשון בטבלה. מאוחר יותר השיבה ריאל מדריד את הפער מהאלופה הספרדית לנקודה אחת בלבד, לאחר שהשיגה גם היא שלוש נקודות מול אספניול עם 0:4 מרשים.

אתלטיקו מדריד וסביליה נפרדו ב-0:0 מאכזב במיוחד. יום המשחקים נפתח עם משחק מרתק נוסף, בו גברה אתלטיק בילבאו 1:2 על ריאל סוסיאדד בדרבי באסקי והשיגה את ניצחונה הראשון העונה. מי שעלתה במפתיע לפסגה, באופן זמני עד ניצחונה של בארסה, זו לבנטה, שגברה 0:1 בחוץ על בטיס סביליה.

ספורטינג חיחון - ברצלונה 1:0

הקבוצה של פפ גווארדיולה, שהשיגה ניצחון קליל ביותר 0:5 באמצע השבוע שעבר בבלארוס על באטה בוריסוב באלופות, יצאה למשחק חוץ באסטוריה מול נועלת הטבלה, שהשיגה נקודה אחת בלבד.

עד המשחק בחיחון כבשה אלופת ספרד ואירופה 22 שערי ליגה, אבל דווקא מול חיחון היא הסתפה באחד, גם זה היה מספיק מבחינתה, כמובן, כדי לנצח ולתפוס את המקום הראשון בטבלה, זאת הודות לניצחונה של לבנטה על בטיס.

בדקה ה-12 טיאגו אלקנטרה העביר כדור לצ'אבי במרכז, הקפטן שלח פצצה אדירה לקורה של חואן פאבלו קולינאס, הריבאונד הלך רחוק עד קצה הרחבה, אבל אדריאנו, שפתח בהרכב של גווארדיולה, המשיך בשמאל מהפינה הימנית לנגדית. בארסה כמובן שלטה במשחק והגיעה לעוד מספר מצבים, כאשר מנגד גם חיחון, שתמיד עושה צרות לגדולות באל מולינון, הגיעה לכמה הזדמנויות משלה אבל ללא תוצרת ממשית.

בארסה עם 14 נקודות, עולה למקום הראשון בלה ליגה עם יחס שערים חיובי של 19 (4:23). ספורטינג חיחון, מצידה, עם נקודה אחת בלבד, ממשיכה לסחוב את כל הליגה על גבה והיא רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

אספניול - ריאל מדריד 4:0

ז'וזה מוריניו הזמין את שחקניו לסעודת ברביקיו כדי להראות שאין שום חיכוכים בינו לבין השחקנים או בין מי משחקניו, והם הראו שלפחות על המגרש הכל תקין. אחרי איבוד הנקודות הסיטונאי, יחסית לליגה הספרדית, במשחקי החוץ הקודמים, ריאל שבה מקטלוניה (השאלה מתי זה יקרה מול בארסה?) עם שלוש נקודות חשובות, והיא השיבה את הפער מבארסה לנקודה, שניצחה קודם לכן את ספורטינג חיחון בחוץ ועלתה לפסגת הליגה.

בעקבות הניצחון, הבלנקוס עלו למקום השלישי בליגה עם 13 נקודות, כאשר מלבד האלופה מי שעוד מקדימה אותם היא לבנטה, שכזכור ניצחה אותם שניצבת כעת במקום השני עם 14 נקודות כמו לברצלונה.

ריאל, שניצחה ביום שלישי הקודם את אייאקס 0:3 בליגת האלופות, פתחה טוב, וכריסטיאנו רונאלדו שלח פצצה מדהימה אחרי 2 דקות שרק במזל גדול של אספניול לא נכנסה. בדקה ה-17 רונאלדו שלח את גונסאלו היגואין בכדור טוב, והחלוץ הארגנטינאי הראה שהוא חוזר לכושר, כששלח כדור מצוין לרשת. ריאל עלתה ל-0:1 והתוצאה נשמרה עד סיומה של המחצית הראשונה.

בדקה ה-66 היגואין הפגיז את השני, שהיה די דומה לראשון, אבל עוד יותר יפה ממנו. אלברו ארבלואה שלח כדור לחלוץ, שמבלי לעצור שלח פצצה נהדרת לפינה הרחוקה של כריסטיאן אלברס וקבע 0:2 עם שערו השני במשחק והרביעי בליגה. בדקה ה-81 רונאלדו פרץ לרחבה, עבר שחקן ושלח כדור על מגש של זהב לחוסה קאייחון, שהרשית מול הקבוצה ממנה עבר לריאל, דבר שהביאו לא לשמוח בהתלהבות רבה מול הקהל שרומם אותו בעבר. דקה לסיום היגואין השלים שלושער גדול, אחרי טעות של הקטור מורנו בהגנת אספניול, הארגנטינאי של ריאל ניצל את אותה טעות, הגיע לאחד על אחד מול אלברס והקפיץ מעליו עם צ'יפ קטן וחכם, ו-0:4 גדול בסיום.

היגואין ניצל בצורה מצוינת את המקום שניתן לו בהרכב אחרי הפציעה וההיעדרות הצפויה של קארים בנזמה לתקופה כל כשבועיים. ריאל עם 20 שערי ליגה והיא מתקרבת לבארסה. ריאל משיגה עוד שלוש נקודות חשובות במאבק האליפות.

משחקים נוספים

אתלטיקו מדריד - סביליה 0:0

הקולצ'ונרוס איכזבו וסגרו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, מה שהותיר אותם עם שבע נקודות במקום השמיני נכון לעכשיו. סביליה מנגד עדיין לא מנוצחת בליגה העונה והצליחה גם לשמור על שער נקי בפעם הרביעית ברציפות.

אתלטיקו של גרגוריו מנסאנו, שפגש את האקסית שלו, הייתה קרובה לכבוש מספר פעמים, אך רדאמל פלקאו לא היה מספיק חד ובסיום אתלטיקו שוב מתוסכלת עם 0:0.

ריאל סוסיאדד - אתלטיק בילבאו 2:1

מרסלו ביילסה עבר תקופה לא נעימה מפתיחת העונה. המאמן המעוטר, שהצטרף לבילבאו בקיץ, צבר מאזן עלוב של שתי נקודות בלבד בחמשת המחזורים הראשונים. היום הוא התייצב עם בילבאו למשחק לא פשוט כלל, במגרשה של ריאל סוסיאדד, בדרבי החם של חבל הבאסקים. לשמחתו הרבה של המאמן הארגנטינאי משחק אצלו פרננדו יורנטה.

החלוץ הנפלא כבש צמד, הראשון בדקה ה-34 ממסירה של אוסקר דה מרקוס והשני עשרים דקות לסיום בבעיטה מתוך הרחבה ומחק את השוויון הזמני שהשיג איניגו מרטינס למארחת בדקה ה-61, עם בעיטה מדהימה מחצי מגרש! הניצחון היה הראשון של בילבאו העונה והיא עולה אל מעל הקו האדום.

בטיס - לבנטה 1:0

הירוקים מסביליה מתחילים לאבד גובה ופינו מקומם לטובת המוליכה (הזמנית) המפתיעה של הליגה. לבנטה המשיכה את פתיחת העונה המדהימה שלה והיא עדיין ללא הפסד, אם כי ניצחון של ברצלונה ידיח אותה מהפסגה. בכל מקרה, שער אחד של חואנלו בדקה ה-33 הספיק לניצחון, כשלבנטה עם ההגנה הטובה בליגה (שלושה שערי חובה בלבד).

עדכון ראשון: 13:45

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully