וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה ולדאנו: "מוריניו צריך להתרכז בכדורגל"

בתחילת החודש הוא עוד שיבח אותו, כעת המנהל הספורטיבי לשעבר של ריאל מדריד מבקר את מוריניו, כמו עיתוני מדריד

התקשורת הספרדית ממשיכה להציף את עצמה בביקורות כלפי ריאל מדריד ובעיקר כלפי המאמן שלה ז'וזה מוריניו. מי שהצטרף לפסטיבל המבקרים היום (שישי) היה המנהל הספורטיבי לשעבר, חורחה ולדאנו, שפוטר בעונה שעברה על רקע חילוקי דעות עם המאמן הפורטוגלי. ולדאנו, שדווקא שיבח את היכולת של ריאל מדריד בתחילת החודש, אמר בראיון: "ריאל מדריד מושלמת מדי בשביל לחפש כל הזמן אשמים וקורבנות". ולדאנו התייחס למאמן הפורטוגלי שהאשים בעיקר את השופטים וחלק מהשחקנים אחרי המפלה מול לבנטה והוסיף: "הוא מדבר יותר מדי על השופטים, הוא צריך להפסיק עם זה ולהתחיל להתרכז בכדורגל".

בכל מקרה, נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרז מגבה את מוריניו באופן חד משמעי ואתמול הוא אפילו צוטט בעניין כשאמר: "אנחנו עומדים מאחורי מוריניו ונותנים לו את כל הגיבוי". העיתונאים בספרד נוקטים בגישה קצת שונה, בלשון המעטה, בעיקר אלו המזוהים עם הבלאנקוס. ב"אס" נכתב למשל: "הרבה רעש, המון מהומות, ולא מעט טירוף. מוריניו חי בעין של סערת הוריקאן שמפריעה לכל הסובבים אותו". ב"מארקה" נכתב: "עם 7 נקודות מ-12 אפשריות אחרי ארבעה מחזורי ליגה, זו ללא ספק פתיחת העונה הגרועה ביותר של ריאל מדריד מאז 2005".

במקביל, פורסם ב"בילד" הגרמני ראיון עם ז'וזה מוריניו, בו נשאל המאמן הפורטוגלי על האפשרות שיאמן בבונדסליגה. מוריניו שיבח קודם כל את עצמו כשאמר שזה לא מובן מאליו להצליח עם ארבע קבוצות שונות בארבע מדינות כמו שעשה, אך לגבי גרמניה אמר: "מבחינתי מאמן חייב לדעת את השפה במקום שהוא נמצא, כך שהאפשרות של הבונדסליגה לא ממש נמצאת על הפרק".

אחרי ההפסד ללבנטה, ריאל לא ניצחה את סנטאנדר

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully