וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "תיקו בוולנסיה זו תוצאה טובה"

מאמן ברצלונה התעודד מה-2:2 במסטאייה. מוריניו: "הפאסיביות של סנטאנדר האטה את קצב המשחק, התוצאה מדאיגה"

בסיום המחזור הרביעי בספרד שנערך אמש (רביעי) לא ניתן למצוא אף אחת משתי הגדולות בין שלוש המקומות הראשונים, אחרי ששתיהן שוב לא הצליחו לנצח. ברצלונה חילצה 2:2 דרמטי מול ולנסיה ששמרה על המקום הראשון, בעוד שריאל מדריד איכזבה עם 0:0 בסטנאנדר וצנחה למקום השביעי.

פפ גווארדיולה הקפיד להישמע מרוצה אחרי שבארסה שלו חזרה פעמיים מפיגור במסטאייה וניצלה מהפסד הודות לשוויון של ססק פרבגאס בדקה ה-77: "זה היה מפגן כדורגל מרהיב ואני רוצה לברך את ולנסיה על המשחק המצוין שלה. הכח שלנו נתן לנו נקודה, ואני חושב שזו תוצאה טובה".

"זה היה משחק טוב שלנו", ניתח גווארדיולה. "אבל במחצית הראשונה הם יצרו לנו הרבה בעיות ואנחנו צריכים ללמוד מכך, אבל בסופו של דבר השגנו תיקו מול המוליכה במשחק חוץ, ואי אפשר להתלונן על כך".

אצל העטלפים הורגשה אכזבה משמיטת ניצחון יוקרתי על בארסה, וסרחיו קנאלס אמר: "התיקו הזה משאיר אותנו עם טעם מר, אבל זו עדיין תוצאה טובה. הוכחנו שוב שיש לנו דינמיקה טובה בקבוצה ואנחנו מסוגלים להגיע להישגים. כרגע העובדה שאנחנו ראשונים בטבלה היא פיקנטית בלבד, ועדיף שנתמקד במשחק הליגה הבאה נגד סביליה ולא נחשוב על זה".

בעוד ברצלונה שומטת נקודות במשחקים רבי שערים, במדריד שוב לא הצליחו לכבוש אמש, ואחרי ההפסד 1:0 ללבנטה הגיע תיקו מאופס בסנטאנדר שהותיר את ז'וזה מוריניו מתוסכל: "בסופו של דבר מה שקובע הוא סך הנקודות, והעובדה שאיבדנו חמש נקודות בחוץ בשלושה ימים מדאיגה".

"במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב", הוסיף הפורטוגלי. "אבל במחצית השנייה שלטנו לחלוטין בקישור, ולמרות שלא יצרנו הרבה מצבי הבקעה, היינו דומיננטיים מאוד בשלושים הדקות האחרונות. צריך לתת קרדיט לסנטאנדר ששיחקה היטב הגנתית, ואנחנו לא הצלחנו להתמודד עם הפאסיביות שלהם שהאטה את קצב המשחק".

גם איקר קסיאס נשמע מודאג מהתיקו של הבלאנקוס: "זה כבר משחק שני ברציפות בו אנחנו לא מנצחים יריבות שלמען האמת לא יכולות להתחרות בנו. אנחנו לא משחקים ברמה של ריאל מדריד, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשמוט עוד נקודות במשחקים כאלה".

ברצלונה חילצה 2:2 בולנסיה, ריאל איכזבה עם 0:0 בסנטאנדר
כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully