וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את סראגוסה 0:6

כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער במשחק פתיחת העונה של הבלאנקוס. תומר חמד בישל ב-0:1 של מאיורקה על אספניול

המחזור הראשון בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון), ועוד לפני משחקה של האלופה ברצלונה נגד ויאריאל ביום שני, הגיבורה הגדולה הייתה יריבתה המושבעת ריאל מדריד, שהביסה בחוץ את סראגוסה 0:6.

בכל הנוגע לשאר ה"לה ליגה", ברמת דרג המשנה, אתלטיקו מדריד החדשה נפרדה ב-0:0 בלבד מאוסאסונה. הקבוצה הישראלית בספרד, מאיורקה, גברה על אספניול 0:1 מבישול של תומר חמד. במשחק המאוחר של היום ניצחה סביליה 1:2 את מלאגה.

סראגוסה - ריאל מדריד 6:0

הבלאנקוס עלו על כר הדשא בלה רומראדה, שנחשב למקום קשה, אחרי ימים לא קלים, שכללו בעיקר שערוריות מחוץ למגרש. אלא שהפעם שחקני ריאל מדריד הצליחו לשים את כל הצרות מאחור ולייצר קונצרט במשחק הליגה הראשון שלהם העונה.

אחרי אינספור מצבים של כריסטיאנו רונאלדו מדקת הפתיחה, הגיע השער המיוחל שלו בדקה ה-24, כשמסירת רוחב של אוזיל מצאה את רגל שמאל שלו במיקום טוב ברחבה, ומשם הכדור המשיך לרשת. ארבע דקות מאוחר יותר היה זה מרסלו, שנהנה ממסירת רוחב של סרחיו ראמוס וכבש גם הוא ממרכז הרחבה כדי לקבוע 0:2.

הבלאנקוס הרגיעו מעט בשליש השני של המשחק, אבל המשיכו בבליץ בדקה ה-64, כשהפעם צ'אבי אלונסו שחרר בעיטה מחוץ לרחבה והכניע את רוברטו גאגו בדרך לשער השלישי. בדקה ה-71 כריסטיאנו רונאלדו השלים צמד כשהפעם הוא שימש כרגל מסיימת להתקפה מתפרצת שניהל אנחל די מריה.

קאקה נכנס כמחליף בדקה ה-78 ותוך ארבע דקות הוא נהנה מבישול של מרסלו כדי לכבוש מקרוב את החמישי של ריאל. רחמים היו בגדר המלצה עבור שחקני ריאל מדריד, שהחליטו לתת מעצמם את הכל עד לשריקת הסיום, ובסופו של דבר זה בא לידי ביטוי בשער נוסף של רונאלדו, שהשלים שלושער בדקה ה-87 וקבע את תוצאת המשחק, 0:6 לריאל מדריד.

מאיורקה - אספניול 0:1

מאיורקה, קבוצתם של תומר חמד ודודו אוואט, שני השגרירים הישראלים בספרד, התחילה היום בבית את קמפיין הליגה הספרדית שלה במשחק ביתי מול אספניול. שני הישראלים עלו בהרכב וסייעו לקבוצה להשיג שלוש נקודות ראשונות. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-62, כאשר הקשר ההתקפי ההולנדי ג'ונתן דה גוזמן ניצל כדור שהושאר לו על ידי חמד, בהופעת בכורה רשמית בספרד, וירה שטוח לפינה. עד שהוחלף בדקה ה-77 הספיק חמד לספוג גם צהוב. לקראת הסיום לחצו המבקרים מברצלונה על הדוושה, אך אוואט ניפק כמה הצלות נאות ושמר את הניצחון במאיורקה.

סביליה - מלאגה 1:2

האנדלוסים פתחו היטב את העונה והציגו יופי של משחק עם שלל הזדמנויות הבקעה. גיבור הערב היה אלברו נגרדו. מלך השערים של סביליה אשתקד חיכה שתי דקות בלבד לפני שמצא את הרשת בפעם הראשונה לעונת 2011/12, כאשר קבע 0:1 עם נגיחה לאחר הגבהה של חסוס נבאס. הסקורר הנהדר הכפיל את התוצאה בדקה ה-26, הפעם עם בעיטה ברגל שמאל. מלאגה חיפשה וחיפשה, ולבסוף התנחמה בשער מצמק של סנטי קסורלה בדקה ה-81.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 0:0

אתלטי עלתה לכר הדשא עדיין ללא חלוץ הרכש פלקאו, אך גם בלי דייגו פורלאן שצפוי לעבור לאינטר עד אמצע השבוע. ארדה טוראן פתח על הספסל ונכנס במקום אדוארדו סאלביו בדקה ה-61, אדריאן הוצב בחוד וחוסה אנטוניו רייס ניסה לסכן מהאגף השמאלי אבל הקבוצה מהבירה לא הצליחה לנצל את היתרון שלה במגרש. גאבי ניסה מחוץ לרחבה, סאלביו ורייס הדביקו את הכדור לקורה בדקות 43 ו-59, אבל הקולצ'יונרוס סיימו את המשחק הביתי עם נקודה בלבד.

משחק נוסף:

אתלטיק בילבאו - ראיו ואייאקנו 1:1
לבילבאו: אנדר איטורפסה (56), לראיו: חוסה מריה מובילה (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully