וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר לקבל התנהגות כזו ממאמן ריאל מדריד"

אפילו העיתונאים הקרובים ביותר לבלנקוס ולז'וזה מוריניו כבר יוצאים נגדו. האם יצליחו להשפיע על פרס ויטו את הכף נגדו?

כנראה שאפילו תומכיו הגדולים ביותר של ז'וזה מוריניו עוזבים אותו. מאז הקלאסיקו הראשון וביתר שאת מאז הגומלין בסופרקופה והשערורייה בסיומו, בה היה מעורב, סופג המאמן הפורטוגלי של ריאל מדריד עלבונות מכל צד.

אם מן הצד הקטאלני זה מובן, הרי שהפעם גם העיתונאים ממדריד, אלו שהגנו עליו והמליכו אותו, יצאו חוצץ נגד ההתנהגות שלו בקאמפ נואו ביום רביעי האחרון ובעיקר המכה ששלח לעברו של עוזר מאמן ברצלונה, טיטו וילנובה.

כותב הטורים ב"אס" אלפרדו רלאנו לא אהב את התנהגותו של המאמן ושל חלק משחקני ריאל מדריד: "המשחק הזה הפך מכוער במחצית השנייה בגלל התנהגותם הבריונית של מרסלו ופפה. ריאל מדריד הופכת קבוצה ביריונית שאוהבת לעשות צרות. זה הזמן שפלורנטינו פרס יתערב בנעשה, כי זה כבר מתחיל להיות חמור בצורה רצינית".

גם עורך עיתון ה"אס" כתב נגד מוריניו: "זה כואב מאוד עבור מועדון כמו ריאל מדריד שמוריניו תקע את אצבעו בעין של וילנובה. אי אפשר לקבל כזאת התנהגות ממאמנה של ריאל מדריד".

גם רוברטו פלומאר, עורך העיתון "מארקה", המזוהה מאוד עם הקבוצה, תקף את מאמן ריאל בבלוג שלו: "מוריניו משליך על כל הסביבה, אסור לפרס לשתוק על הדברים הללו".

למארקה ואס, שניים מהעיתונים הבכירים ביותר בבירה הספרדית, השפעה גדולה על קובעי המדיניות בריאל. זה אולי נשמע לא תקין או לא בריא, אך מזה שנים רבות שהנהלת ונשיאי ריאל לדורותיהם מטים אוזן לשמע הדברים שיוצאים מאותם עיתונאים. לפי איך שזה נשמע ונראה כעת, מוריניו מאבד את התמיכה שלו בקרב אותם אנשים, מה שיכול למוטט במהרה את מעט התמיכה שעוד נותרה לו.

מי שעוד הוסיף קיסם או שניים למדורה הוא המנהל הטכני לשעבר של הקבוצה, זה שהודח על ידי מוריניו - חורחה ולדאנו. השחקן הארגנטינאי לשעבר התראיין לרדיו בצ'ילה ונשאל לגבי הגישה של מוריניו. "מה שקרה איתו לא מוסיף הרבה כבוד לריאל או לו. אני משוכנע שאף אחד במועדון לא גאה במה שהתרחש שם. מוריניו הגיע למועדון בן 109 שנים עם היסטוריה ארוכה ועשירה ותרבות חזקה. המתח התמידי בין ריאל מדריד וברצלונה רק מגביר את הלחץ".


פתיחתה של הליגה הספרדית נדחתה

למה ססק פברגאס חזר לברצלונה?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully