וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר יעבור לריאל מדריד?

סגנית אלופת ספרד מגששת לגבי שחקן סנטוס ונבחרת ברזיל, לאחר שאפשרות הבאתו של קון אגוארו ירדה כנראה מהפרק

ריאל מדריד החתימה עד כה בקיץ מספר שחקנים ביניהם נורי שאהין, חמיט אלטינטופ וחוסה קאייחון, אבל את המעבר הגדול שלה היא עדיין לא עשתה, וכעת מדווח כי ייתכן שזה יקרה עם ניימאר.

העיתון "מארקה" מדווח היום (רביעי) כי הבלאנקוס מתכננים אולי לשים ידם על היהלום הברזילאי של סנטוס. נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרז רוצה להנחית את ניימאר בתגובה למסי, אולם ההבדל בין השניים, אולי מעבר לפרמטרים אחרים, נעוץ גם בכך שמסי הגיע לבארסה תמורת 80 אלף יורו, בעוד מחירו של ניימאר יכול לנוע בסביבות 40 מיליון יורו.

הרצון של ריאל להביא את ניימאר, מעבר כמובן ליכולותיו הפנומנליות, נובע מחוסר ההצלחה במשא ומתן על קון אגוארו, החלוץ הארגנטינאי שהודיע כי הוא עוזב את אתלטיקו מדריד.

מי שמצדד בהבאתו של ניימאר לריאל הוא רונאלדו הברזילאי, שכזכור שיחק בעבר בריאל. רק אמש אמר שחקן נבחרת ברזיל לשעבר על ניימאר: "הוא היורש שלי. יש לו כישרון בלתי רגיל ויש לו את היכולת להשתפר הן מבחינה פיזית והן מבחינה טכנית".

ניימאר בן ה-19.5 משחק כרגע בסנטוס הברזילאית, עימה הגיע עד לגמר גביע הליברטדורס כששם היא אמורה לפגוש בשני משחקים את פניארול האורוגוואית. כמו כן, הוא נערך לקראת טורניר הקופה אמריקה בארגנטינה, שם תנסה ברזיל לזכות בפעם התשיעית והשלישית ברציפות בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully