וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה 0:2 בדרבי, רחוקה נקודה מאליפות

אינייסטה במבצע נהדר ופיקה הבקיעו מול אספניול, ותיקו מול לבנטה יעניק לבארסה אליפות שלישית ברצף ו-21 בתולדותיה

פיינל פור היורוליג התקיים בברצלונה שעטתה חג על עצמה לרגל האירוע ממנו נעדרה, לצערה, קבוצת הכדורסל של האזור, אלא שאת תושבי החבל עניין היום (ראשון) בעיקר הדרבי של קטלוניה, כשבארסה אירחה את אספניול בקאמפ נואו, וגברה עליה 0:2 במסגרת המחזור ה-35 בליגה הספרדית.

בארסה השיבה את הפער מריאל מדריד לשמונה נקודות, כך שבשבוע הבא נקודה אחת, בחוץ מול לבנטה, תספיק לה כדי לחגוג אליפות שלישית ברציפות ו-21 בתולדות המועדון, מכיוון שגם אם ריאל תנצח ותוריד את הפער לשש נקודות, מה שמכריע בספרד זה מאזן המשחקים בין הקבוצות ושם יש לברצלונה יתרון.

פפ גווארדיולה העלה הרכב חזק ונהנה אחרי 29 ממבצע מדהים של אנדרס אינייסטה שחתך את הגנת אספניול, חדר לרחבה ואחרי כדרור נפלא שלח בעיטה שהכניעה את קרלוס קמאני. שלוש דקות מתחילת המחצית השנייה נגח ג'רארד פיקה את השני אחרי הרמת קרן של צ'אבי.

אמש כבש כריסטיאנו רונאלדו רביעייה ב-2:6 הגדול של ריאל בסביליה ועקף את ליאונל מסי בראש טבלת כובשי השערים. כשנותרו שלושה מחזורים לסיומה של העונה, הפורטוגלי (33 שערים) מוביל בשני שערים על הארגנטינאי, שינסה את מזלו במשחקים הבאים כדי לקטוף גם את תואר הפיצ'יצ'י.

בקרב תחתית ישיר השיגה אוסאסונה ניצחון חוץ 1:3 חשוב ביותר על סראגוסה. הפתיחה של המקומיים הייתה טובה עם שער של אנחל לאפיטה (15), אלא שחאבייר קמונאס (62), פרננדז סרחיו (70) ואנריקה סולה (81) ביצעו מהפך מרשים ביותר תוך 19 דקות. בעקבות הניצחון הקבוצה מפמפלונה עלתה מעל הקו האדום והורידה לשם את דפורטיבו לה קורוניה. במשחק נוסף בליגה נפרדו מאיורקה, ללא דודו אוואט הפצוע, ו-ויאריאל בתיקו 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully