וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: דודו אוואט נפצע והוחלף, מאיורקה הפסידה

השוער נפגע בפניו בהפסד 2:0 לסנטאנדר. מלאגה המשיכה בהתאוששות עם 1:3 על הרקולס, ולנסיה הפסידה לאוסאסונה

משחקי המחזור ה-34 בליגה הספרדית נמשכו הערב (ראשון) כשבמוקד עמדו קבוצות התחתית. אוסאסונה הדהימה את ולנסיה בבית עם 0:1 גדול שהעלה אותה מעל לקו האדום, דודו אוואט (הוחלף במחצית) ומאיורקה שכבר יכולים להיות רגועים באשר למקומם בליגה, הפסידו 2:0 לראסינג סנטאנדר. מלאגה רשמה ניצחון חשוב 1:3 על הרקולס וסביליה הנלחמת על מקום באירופה ניצחה 0:1 את אלמריה. ויאריאל ביססה את מעמדה במקום הרביעי עם 1:2 על חטאפה.

ראסינג סנטאנדר - מאיורקה 0:2

דודו אוואט הוחלף במחצית לבקשתו אחרי שנפגע בפניו, כשמאיורקה שלו הפסידה לאקסית ראסינג סנטאנדר. אוואט עוד היה על המגרש כאשר מרקוס רוזנברג (13) וקנדי בקירצ'יוגלו (43) סידרו לראסינג יתרון, והאורחים שהחמיצו בתווך פנדל של איבן ראמיס, לא הצליחו לחזור במחצית השנייה.

אוסאסונה - ולנסיה 0:1

ההפתעה של הערב הגיעה דווקא מאוסאסונה הקטנה, שערב המחזור מוקמה מתחת לקו האדום. המארחים, שלא לקחו נקודה בארבעת המשחקים האחרונים שלהם התעוררו דווקא מול ולנסיה, השיגו 3 נקודות יקרות במיוחד שהעלו אותה מעל לקו האדום והעניקו לה הרבה אוויר במאבקי התחתית. ולנסיה שלטה, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת, ובמחצית השניה שילמה את המחיר כשבדקה ה-59 אלבארו סחודו כבש עבור המארחים את שער הניצחון. ולנסיה מאבדת נקודות יקרות שהיו יכולות לסייע לה לברוח לויאריאל שבמקום הרביעי.

ויאריאל - חטאפה 1:2

הצוללת הצהובה השאירה מאחור את החמישייה שחטפה מפורטו בחצי גמר הליגה האירופית, חזרה מפיגור והשיגה עוד שלוש נקודות בדרך למקום במוקדמות ליגת האלופות. חטאפה, שראתה את היריבות שלה משיגות נקודות ומורידות אותה למקום ה-17, עלתה ליתרון משער נהדר של פדרו ריוס בדקה ה-32. ניצחון ראשון לאזולונס במדריגאל? עדיין לא. קאני השווה בדקה ה-61 ומי אם לא ג'וזפה רוסי הכריע את המשחק בנגיחה 15 דקות לסיום.

אלמריה - סביליה 1:0

האנדלוסים עבדו קשה לפני שהנחילו לנועלת הטבלה הפסד שישי ברציפות. סביליה ישבה על שערו של דייגו אלבס במשך 58 דקות, עד שרנאטו הברזילאי נגח לרשת הגבהה של רודרי, שש דקות לאחר הרחקתו של מיכאל יקובסן מאלמריה. סביליה במקום השישי עם 52 נקודות וסיכוי עדיין להשיג את המקום הרביעי, בעוד אלמריה תרד רשמית במחזור הבא.


מלאגה - הרקולס 1:3

הקבוצה של מנואל פלגריני המשיכה בהתאוששות המופלאה שלה ותפסה מרחק של ארבע נקודות מהקו האדום בזכות ניצחון על הלפני אחרונה. נלסון ואלדז (4) כבש ראשון לזכות הרקולס, אבל ז'וליו באפטיסטה נמצא בכושר פנטסטי וענה עם צמד (5 ו-76) כשבתווך כבש גם סלומון רונדון (73), אחרי הרחקתו של האורח מתיאס פריצלר (64).

לבאנטה - ספורטינג חיחון 0:0

* אספניול הודיעה הערב על הארכת חוזהו של מאמנה מאוריסיו פוצ'טינו בשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully