וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את אוסאסונה

שערים של וייה ומסי החזירו את הפער בפסגה ל-8 נק', לאחר שריאל הביסה 3:6 את ולנסיה, היגואין חגג שלושער, צמד לקאקה

קשה להאמין שריאל מדריד תזכה השנה בדאבל בגלל פער 8 הנקודות מברצלונה, אבל לזכותה ייאמר כי הזכייה בגביע המלך פתחה לה את התיאבון. הערב (שבת) הבלאנקוס פתחו את המחזור ה-33 בליגה הספרדית בניצחון 3:6 על ולנסיה בחוץ, כשהם ממשיכים את החגיגות ממהלך השבוע. כל זה, ארבעה ימים לפני משחק 3 בסדרת הקלאסיקו, והפעם במסגרת חצי גמר ליגת האלופות.

ברצלונה עשתה את העבודה שלה לאחר מכן, כאשר ניצחה בקלות 0:2 את אוסאסונה משערים של ליאונל מסי ודויד וייה והגדילה את הפער בפסגה בחזרה לשמונה נקודות. את משחקי השבת חתם ניצחונה הביתי של אתלטיק ביבלאו על ריאל סוסיאדד בתוצאה 1:2.

ולנסיה - ריאל מדריד 6:3

הבלאנקוס חזרו לאיצטדיון בו חגגו השבוע זכייה בגביע המלך, ולא נבהלו מהאווירה במסטאייה שהפעם היתה פחות אוהדת. ז'וזה מוריניו פתח בהרכב משני כשכריסטיאנו רונאלדו ומסוט אוזיל נותרו בספסל ונאצ'ו פתח כמגן שמאלי. סמי חאדירה הפצוע נעדר מהסגל. ככה זה כשחושבים בעיקר על ליגת האלופות, ובכל זאת, זה נגמר בחגיגה.

החגיגה של הבלאנקוס התחילה בדקה ה-23 כשגונזאלו היגואין פרץ מצד ימין שלח מסירת רוחב, שעקפה את שוער ולנסיה גואיטה שרק הצליח לגעת בכדור, קארים בנזמה היה במקום כדי להשתלט עליו לקבוע 0:1. שמונה דקות מאוחר יותר היה זה היגואין עצמו שכבש את השער השני של ריאל וקבע 0:2: ההגנה של ולנסיה איבדה כדור במרכז המגרש, היגואין השתלט על כדור עומק וניצל סגירה נוראית של מתיו כדי לכבוש.

בדקה ה-39 הבלאנקוס עלו ל-0:3 במהלך שהתחיל אצל בנזמה, המשיך עם היגואין בצד ימין והסתיים במסירת רוחב של הארגנטינאי לקאקה שכבש מקרוב. בדקה ה-43 ריאל חגגה עם מתפרצת נוספת כשהפעם קאקה פרץ מצד ימין ושלח מסירה מדויקת להיגואין, שהשלים צמד וקבע 0:4.

בדקה ה-53 הצמד קאקה את היגואין הוסיף שער נוסף כשהברזילאי שוב על תקן המבשל והארגנטינאי משלים שלושער. שש דקות לאחר מכן ולנסיה כבשה את השער הראשון שלה במשחק כשרוברטו סולדאדו מצא את עצמו חופשי מקרוב וצימק ל-5:1. שלוש דקות עברו להן וקאקה החזיר את אוהדי ריאל מדריד לטירוף עם השער היפה במשחק שקבע 1:6. אותו שער של קאקה הביא גם להורדת ההילוך של הבלאנקוס. כריסטיאנו רונאלדו אמנם נכנס כמחליף בדקה ה-67 במקומו של היגואין, אבל ריאל לא הבקיעה יותר אלא ספגה עוד שני שערים "מנחמים" של ולנסיה שעליהם היו אחראים ג'ונאס (80) וג'ורדי אלבה (84).

ברצלונה - אוסאסונה 0:2

אלופת ספרד הצליחה להתאושש מההפסד בגמר הגביע ומהתיקו מול ריאל מדריד במחזור הקודם, שקטע רצף של שלושה ניצחונות. ברצלונה לא הרשימה במיוחד, לא דרסה כמו שאנחנו רגילים לראות אותה דורסת, אבל ניצחה 0:2, ששומר את הקבוצה מרחק של שמונה נקודות מריאל מדריד השנייה. אוסאסונה, שעדיין נמצאת במקום ה-16 בליגה, צפויה להסתבך כשהמחזור יושלם.

פפ גווארדיולה, כמו מוריניו לפניו, נתן מנוחה להרבה שחקני הרכב קבועים כולל שלושת הטנורים שלו, ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה וצ'אבי, שנכנסו כמחליפים וג'ראר פיקה, שישב ביציע עם בת זוגו הזמרת שאקירה. בנוסף, בארסה נאלצה להסתדר גם ללא קרלס פויול ואדריאנו הפצועים.

בארסה הצליחה לכבוש בדקה ה-24 כשמסירת עומק מצאה את ג'פרן הצעיר באגף שמאל. החלוץ בן ה-23 יישר למרכז, כדור שעבר את כל ההגנה ומצא את דויד וייה, שגלש מאחורי השומר שלו ודחק פנימה. השער השני הגיע אי שם בדקה ה-88 כשהכובש היה מי אם לא: מסי. הפנומן הארגנטינאי קיבל מסירת עומק מדני אלבס, והכניע בקלות את ריקארדו בדרך ל-0:2.

אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 1:2

הדרבי הבאסקי הסתיים בניצחונם של המארחים, שעשו צעד גדול לקראת הבטחת מקום בליגה האירופית בעונה הבאה, ובסן מאמס חגגו ניצחון חשוב. בילבאו עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-18 משער של איקר מוניאן שדחק מקרוב, והכפילה את יתרונה בדקה ה-29 כשגיזקה טוקוורו בעט בחדות וקבע 0:2 בשערו החמישי העונה. שער עצמי של חאבי מרטינז בדקה ה-31 החזיר את סוסיאדד למשחק וקבע 1:2 לבילבאו במחצית. במחצית השנייה התפתח משחק שקול אבל האורחים לא הצליחו להכניע את שוער אתלטיק ראול פרננדס.

עדכון ראשון: 20:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully