וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מניסיוני, הברנבאו מאוד מלחיץ"

מאמן ברצלונה מתכונן לקלאסיקו בשבוע הבא: "לריאל יש סגל רחב והרבה אופציות. אם נפסיד הליגה תהיה פתוחה לחלוטין"

דקות ספורות אחרי שברצלונה סיימה את משחק הניצחון שלה על אלמריה אמש (שבת), בספרד כבר עברו למתכונת אל קלאסיקו, שהרי לזה כולם מחכים כל השנה. הבלאוגרנה התגברו על פיגור וניצחו 1:3, ריאל מדריד גברה עוד לפני כן 0:3 על אתלטיק בילבאו ובשבוע הבא הן תפגשנה בסנטיאגו ברנבאו.

הפער בין השתיים בליגה עומד כעת על שמונה נקודות ופפ גווארדיולה אמר: "אם נפסיד, מדריד יהיו רק חמש נקודות מאיתנו וכשישארו שישה מחזורים לסיום העונה, הליגה תהיה פתוחה. נצטרך לשחק כמו שאנחנו משחקים בכל משחק".

"ריאל היא קבוצה עם התקפות מתפרצות מצוינות, סגל רחב, הרבה אופציות שונות ויכולת לשחק במספר דרכים", הוסיף המאמן, "נצטרך הרבה מאוד מאמץ כדי לשכנע את השחקנים שהם צריכים לנצח. מהניסיון שלי, הברנבאו מאוד מלחיץ אותך. לא שמעתי אף פעם על משחק 'נטול קפאין' בין ריאל לבארסה".

אנדרס אינייסטה הזכיר שלברצלונה יש עוד משימה, הגם שהיא קלה: "לפני הקלאסיקו אנחנו צריכים לשחק נגד שחטאר דונייצק בליגת האלופות. רק אחר כך נצא למדריד וננסה לחזור עם ניצחון - מה שיותיר אותנו בעמדה מאוד טובה".

בתחום החדשות הפחות טובות בברצלונה, בויאן שפתח אתמול בהרכב בצורה די נדירה, נפצע כבר בדקה ה-30 והוחלף. בבדיקות שנערכו לו התגלה שהוא נפגע ברצועות הברך והוא צפוי להיעדר בין חודש וחצי לחודשיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully