וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: מוריניו בדילמה לקראת טירוף הקלאסיקו

בספרד מדווחים שבברנבאו מתכננים להתמקד רק בגביע ובליגת האלופות ולהזניח את הליגה המקומית כדי להוציא משהו מהעונה

ריאל מדריד איבדה סיכוי ריאלי לזכות באליפות ספרד, כשהיא מפגרת ב-8 נקודות אחרי ברצלונה שבפסגה, אבל הבלאנקוס עדיין מלאי אמונה ביכולתם להוציא משהו מהעונה הזאת. ריאל תשחק בגמר גביע המלך מול בארסה, תעפיל כמעט בוודאות לחצי גמר הצ'מפיונס אחרי ה-0:4 מול טוטנהאם, וכרגע שני הגביעים הללו הם המטרה המוצהרת של המועדון.

הנתון המעודד מבחינת ז'וזה מוריניו היא חזרתם לסגל של גונזלו היגואין וקאקה, כמו גם קרים בנזמה שהחלים מפציעה קלה. בתקשורת הספרדית מתחילים לרמוז שבריאל החליטו לוותר על הליגה, ועכשיו המאמן יוכל לתת לשחקנים כמו רונאלדו, מרסלו ודי מאריה לנוח מעט במשחק של ריאל מול בילבאו בסאן מאמס, ויוכל להשתמש באלטרנטיבות כמו ארבלואה, קנאלס או גראנרו. גם היתרון הגדול לקראת הגומלין בווייט הארט ליין (ב-13 באפריל) עשוי לאפשר לשחקני הבלאנקוס מעט מנוחה, או לפחות הורדת הרגל מהדוושה.

מוריניו יודע שבחודש הקרוב מצפים לריאל ככל הנראה ארבעה משחקי קלאסיקו תוך 18 יום (אם אכן, כצפוי, שתי הקבוצות יעפילו לחצי גמר ליגת האלופות): ב-16 באפריל בברנבאו במסגרת הליגה, ב-20 באפריל בגמר גביע המלך באיצטדיןו המסטאיה, ב-27 באפריל בברנבאו במסגרת המשחק הראשון בחצי הגמר, וב-3 במאי בגומלין של חצי הגמר בקאמפ נואו.

אדבאיור מציג: יום ברשת, יום בסל

בריאל מדריד מתקשים להירגע אחרי הניצחון המדהים 0:4 על טוטנהאם ביום שלישי האחרון. עמנואל אדבאיור, שכבש צמד, התייחס לביקורות לעברו בשבועות האחרונים, ואמר: "אני לא קורא את העיתונים הספרדים מכיוון שאני לא מדבר ספרדית עדיין. זה לא באמת מעניין אותי למרות מה שאומרים עליי. זה טבעי שלכדורגלן יהיו עליות וירידות".

אדבאיור, ששמע לא מעט ביקורות מאז שהצטרף לריאל מדריד, המשיך וענה: "התקשורת כתבה שהייתי השחקן הגרוע ביותר על המגרש בשבוע שעבר, אבל פתאום אני גיבור אחרי השערים שלי נגד טוטנהאם, ובטח אני אהיה שחקן גרוע שוב לדעתם אם אני לא אכבוש נגד אתלטיק בילבאו".

הכוכב הטוגולוזי טען שאוהדי הקבוצה האנגלית קראו לעברו קריאות גזעניות במהלך המשחק, ואמר: "עשינו כל מה שיכולנו כדי להוציא כרטיס אדום לגזענות במגרשים, אבל אנשים ממשיכים בכך וזה נראה כמו חלק מהחיים. אולי פשוט אין לנו איך לעצור את זה".

עדכון ראשון: 12:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully