וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי זה יקרה: גווארדיולה יחתום על חידוש חוזהו

המאמן כבר התחייב, וכעת מחכים לסגירה הסופית: "במועדון יודעים שלא אנטוש אותם לעולם". מסי יתבע פוליטיקאי ארגנטינאי

ביום רביעי זה יקרה: פפ גווארדיולה יחתום על חוזהו החדש לעונת נוספת בברצלונה. בחודש האחרון כבר נודע כי גווארדיולה סגר עם ראשי הקבוצה על הארכת חוזהו לעונה נוספת, כפי שעשה בקביעות בשנים האחרונות, וביום רביעי, באיחור של יום, תבוא לסיומה הפרשה הארוכה.

באתר הרשמי של המועדון הקטאלני נרשם: "מסיבות של אג'נדה, חתימתו של פפ גווארדיולה על חידוש חוזהו הייתה מתוכננת ל-22 בפברואר, אלא שהיא תתרחש ביום רביעי, 23 בפברואר, אחרי האימון של הקבוצה הראשונה של המועדון, בשעה 13:00 (שעון ספרד) לערך. המאמן יחתום על חוזה לשנה, עד ה-20 ביוני 2012, כפי שכבר דווח ב-8 בפברואר".

גווארדיולה, 40, מונה כזכור לקבוצה הבכירה ב-2008 לאחר שאימן את ברצלונה ב', והביא את המועדון לזכייה כבר בשמונה תארים. "עבור מאמן, אחרי תקופה מסויימת", אמר גווארדיולה בתגובה לעיתונאים, "דברים יכולים להפוך לשגרה לעתים וכשזה קורה צריך לצאת מזה. אבל יש עדיין הרבה זמן לחוזה, ובמועדון יודעים שאני לא אנטוש אותם לעולם, אז תנו לי בבקשה לעשות את עבודתי".

מסי יתבע פוליטיקאי ארגנטינאי

השתמשת? תשלם. ללאונל מסי מפריעה מאוד העובדה שפוליטיקאי ארגנטינאי השתמש בתצלומו ללא ידיעתו ואישורו, וכוכב ברצלונה עשוי לתבוע את אותו אדם.

אלפרדו אולמדו הוא פוליטיקאי מהפרובינציה בצפון ארגנטינה, סלטה, שרוצה להיבחר כמושל וכחלק מהקמפיין שלו הפיץ תמונה שלו ביחד עם מסי עליה כתוב: "כן לספורט, לא לסמים. המושל אולמדו".

"נתחיל בהליך משפטי נגדו", אמר עורך דינו של שחקן בארסה, ריקרדו ג'וזפוני. "מסי לעולם לא נתן את הסכמתו לדבר כזה".

אולמדו עצמו אמר: "לא התכוונתי להזיק או לפגוע באף אחד. לקחתי תצלום של מסי מה-28 בדצמבר כשהוא הצטלם לארגון צדקה כלשהו. לא צריך לתלות אף אחד. אם אצטרך להתנצל על השימוש בתמונה זו, אעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully