וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "כריסטיאנו רונאלדו נותן הכל לקבוצה"

מאמן ריאל החמיא לכוכב שכבש צמד: "גם אם הוא לא יכבוש אפילו עוד שער אחד, עדיין נוכל להגיד שהייתה לו עונה פנטסטית"

אמנם כרגע קשה לראות את ריאל מדריד או כל קבוצה אחרת עוצרת את ברצלונה, אבל הבלאנקוס חייבים לשמור על אמונה ואתמול (ראשון) צימקו בחזרה את הפער מהאלופה והמוליכה לשבע נקודות בזכות ניצחון 1:4 על ריאל סוסיאדד במחזור ה-22 בליגה הספרדית.

כוכב המשחק היה כמעט כרגיל כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד והעלה את מאזן שערי הליגה שלו העונה ל-24. המאמן, ז'וזה מוריניו, החמיא: "כמו שכבר אמרתי, גם אם כריסטיאנו לא יכבוש אפילו עוד שער אחד העונה, עדיין נוכל להגיד שהייתה לו עונה פנטסטית. הוא תמיד משחק עד קצה גבול היכולת. הוא נותן הכל לקבוצה".

המנהל המקצועי של ריאל, חורחה ולדאנו, התלהב גם כן: "כריסטיאנו הוא שחקן מאוד חשוב בשבילנו והוא יעשה כאן היסטוריה. לא הייתי מחליף אותו באף שחקן אחר בעולם, למרות שחייבים לציין שגם הוא וגם לאו מסי הם שחקנים ברמה גבוהה. זה טוב לליגה הספרדית שהם משחקים בה".

מי שקיבל אתמול את חולצת ההרכב לראשונה בליגה היה עמנואל אדבאיור, שגם החזיר בשער אחרי שכבר הבקיע נגד סביליה בגביע במהלך השבוע שעבר. "אדבאיור שיחק טוב, כמו שבנזמה שיחק טוב נגד סביליה. עכשיו שוב יש לנו שני חלוצים בעלי תכונות שונות ואנחנו מאוד מרוצים מהם", אמר מוריניו.

החלוץ הטוגולזי עצמו סיפר על ההתאקלמות אחרי שהגיע ממנצ'סטר סיטי בהשאלה: "אני מתחיל להתרגל לליגה הספרדית ויש לי יחסים טובים מאוד עם מוריניו. הוא נתן לי את הצ'אנס לשחק וזה מאוד חשוב לי. אני שמח לשחק במועדון הכי חשוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully