וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את דפורטיבו לה קורוניה 0:4

מסי כבש אחד, בישל פעמיים בעוד בארסה רשמה ניצחון 12 ברצף, ופתחה פער זמני בפסגה של 5 נקודות מריאל מדריד

אחרי שסיימו בתיקו חלש עם אתלטיקו בילבאו בגביע המלך, תוך שהם מציגים כדורגל בינוני, חזרה הערב (שבת) ברצלונה אל הליגה, עם משחק חוץ בלה קורוניה, וחזרה עם ניצחון גדול, 0:4, שהגדיל את הרצף שלהם ל-12 ניצחונות רצופים. ברצלונה שלטה מהפתיחה, אבל שחקני לה קורוניה לחצו חזק את מסי, שנראה היה מתוסכל. אלא שכפי שהארגנטינאי הוכיח לא מעט פעמים העונה, כל שהוא צריך זו נגיעה אחת: מסי קיבל את הכדור בדקה ה-26, ובנגיעה מצא את דויד וייה ברחבה, והספרדי ירה את הכדור בין רגליו של השוער אל הרשת.

הקאטלנים המשיכו ללחוץ אך השער הנוסף שכבשו נפסל בטענת נבדל, ולמחצית הם ירדו ביתרון שער. לה קורוניה חיפשה לחזור למשחק ולמצוא את השיוויון בפתיחת המחצית השניה, אך במקום זה ראתה את ברצלונה חוגגת את השני: מסי שלח בעיטה חופשית נהדרת שעקפה את החומה והותירה את שוער המארחים קפוא במקומו.

דווקא כשהיה נדמה שהקאטלנים מסתפקים בניצחון הנוח, הגיעו שתי דקות קטלניות של האורחים. בדקה ה-80 קיבל אינייסטה את הכדור מחוץ לרחבה, התקדם מהצד הימני וירה כדור שגרם לשוערה של לה קורוניה שוב לעמוד במקום. לא חלפה דקה, וברצלונה כבשה את הרביעי שלה. מסי פרץ לכיוון הרחבה, ורגע לפני שהמגן הגיע אליו שלח את הכדור אל פדרו שהקפיץ בקלילות מעל לשוער, וסגר עוד משחק גדול של החבורה של גוארדיולה.

משחקים נוספים:

מלאגה - בילבאו 1:1
למלאגה: מרטין דמיקליס (81). לבילבאו: חאבי מרטינז (90)

ריאל סוסיאדד - סביליה 3:2
לסוסיאדד: דייגו ריבאס (23), חוסבה יורנטה (44), לסביליה: פרדריק קאנוטה (25 ו-65) ולואיס פביאנו (63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully