וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אנחנו צריכים חלוץ, אבל אני בספק אם זה יקרה"

מאמן ריאל מדריד שלח עקיצה לנשיא פרז: "לא רואה את היגואין חוזר מהר". ולא שכח להכתיר את הקבוצה הטובה בעולם

ריאל מדריד מתאוששת מחצי העונה הראשונה בפגרת חג המולד ונערכת לקראת המחצית השנייה והמכריעה של העונה, אבל הפה של ז'וזה מוריניו ממשיך לעבוד ביתר שאת. המאמן הפורטוגלי נשאל האם ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם, וענה בנחרצות: "לא. אינטר היא הקבוצה הכי טובה בעולם. היא זכתה בליגת האלופות ובגביע העולם לקבוצות".

לאחר מכן התייחס מוריניו לקבוצתו ולצורך שלה בחלוץ שיגיע מיד בחלון ההעברות הנוכחי. "אנחנו צריכים חלוץ. אני אוהב מאוד את גונזאלו היגואין וקארים בנזמה, כל אחד בדרכו שלו עם הסגנון שלו, אבל אני צריך עוד אחד", אמר מאמן ריאל מדריד. "אני אוהב את זה שיש לי יותר אופציות מקדימה. כאשר אני משחק עם חלוץ אחד, אני אוהב שיש לי שניים על הספסל. כשאני משחק עם שניים, אני רוצה שיהיה לי תמיד אחד שיהיה מוכן לכל מקרה על הספסל, וכאשר אחד מהם פצוע אז הרשימה שלי קצרה.

"פתחנו את העונה עם שני חלוצים, כרגע יש לנו אחד ויש לי הרגשה שנמשיך ככה עוד הרבה זמן", אמר מוריניו והתכוון לפציעה של היגואין. "אולי אני פסימי מדי, אבל עם הניסיון הגדול שיש לי פציעה של פריצת דיסק כמו שיש להיגואין קשה מאוד להחלמה מהירה. אני לא חושב שהיגואין יתאושש במהרה. אנחנו צריכים חיזוק, אבל מסופקני שזה אכן יקרה. זה דבר אחד שאנחנו צריכים, ואחר אם זה יקרה באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully