וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה את חיחון 0:1

האלופה, ללא מסי הפצוע, גמגמה מול הקבוצה הקטנה לפני שוייה (50) העניק לה ניצחון. ולנסיה לא מושלמת אחרי 1:1 עם אתלטיקו

אחרי מחזור מותח ולוהט במיוחד וכשצמרת הטבלה מתחילה לקבל צורה, המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים מסקרנים. ברצלונה, שהצליחה להשיג במחזור האחרון ניצחון 1:2 בחוץ על אתלטיקו מדריד אך איבדה את לאונל מסי, היתה רחוקה מלהרשים בקאמפ נואו, אך בסופו של דבר שער בודד של דויד וייה בדקה ה-50 עשה עבורה את העבודה, והעניק לה שלוש נקודות בדמות 0:1 לא משכנע במיוחד על חיחון הצנועה. המוליכה ערב המחזור, ולנסיה, סיימה ב-1:1 עם אתלטיקו מדריד במסטאיה, ואיבדה נקודות ראשונות העונה. סראגוסה, שפתחה את העונה בצורה רעה, סיימה ב-0:0 ביתי עם הרקולס, בעוד אלמריה הופתעה על ידי האחרונה בטבלה, לבנטה, שניצחה 0:1.

ברצלונה - ספורטינג חיחון 0:1

הסוגיה שהסעירה את הבלאוגרנה בשבוע האחרון הייתה פציעתו של לאונל מסי, שנפגע מתיקול של תומאס אויפלושי בניצחון 1:2 על אתלטיקו מדריד, וייעדר בשבועיים הקרובים. בהיעדרו, בחר פפ גווארדיולה להציב את בויאן קרקיץ' לצד אנדרס אינייסטה ודויד וייה בחלק ההתקפי, וחסרונו של הגאון הארגנטינאי בהחלט היה ניכר.

האלופה הציגה הערב משחק הרבה פחות נוצץ מבדרך כלל, כאשר על אף השליטה המוחלטת במרכז השדה במחצית הראשונה, החמצות של אינייסטה ו-וייה מנעו מהקטלאנים לעלות ליתרון אל מול הבונקר של חיחון, בשורותיה ביצע המאמן מנואל פרסידאו לא פחות משמונה שינויים לעומת ההרכב שפתח בשבת. במחצית עשה גווארדיולה שינוי משלו כשהעלה את פדרו במקום סיידו קייטה, ובדקה ה-50 נפרץ, סוף כל סוף, הסכר.

זה קרה כאשר דני אלבס הכניס כדור מצוין לדויד וייה, ושלא התבלבל ומול איבן פיצ'ו מצא את החיבורים אך לא ממש חגג מול קבוצת נעוריו. המשך המשחק התנהל על מי מנוחות, בעוד יציאתו של קרקיץ' לטובת חאבייר מסצ'ראנו לא שינתה הרבה לכאן או לכאן. כאשר האלופה הספרדית המשיכה לשלוט ומדי פעם גם להגיע למצבים, אך היכולת, כאמור, תביא איתה שאלות רבות לגבי יכולתם של הקטלאנים לתפקד ללא כוכבם הגדול.

ולנסיה - אתלטיקו מדריד 1:1

עד הערב, היו העטלפים הקבוצה היחידה בליגה הספרדית עם מאזן מושלם. אלא שהערב הם נתקלו במשוכה הגבוהה ביותר שלהם עד כה העונה, ואף שולנסיה שוב הוכיחה שהיא קבוצה פשוט מצוינת, הערב זה הסתיים עם נקודה אחת בלבד. יושבי המסטאיה ראו את קבוצתם שולטת בנעשה במרבית שלבי המשחק, אלא שטעות של ריקרדו קוסטה אפשרה לאנטוניו לופז להקפית בישול יפה לסימאו, שלא התבלבל וקבע 0:1 לאתלטיקו בדקה ה-18.

ולנסיה החלה להערים את הלחץ בחיפושה אחר השוויון המיוחל, אלא שפעם אחר פעם היא נתקלה בדויד דה חאה האדיר, אולי השוער שנמצא בכושר הטוב ביותר בספרד נכון לעת עתה. השוויון המיוחל הגיע בדקה ה-83, כשאריץ אדוריץ הגיע ראשון להגבהה של דויד אלבלדה כדי לנגוח אל הדשא, ולקבוע את תוצאת המשחק. אין יותר קבוצות מושלמות בספרד.


משחקים נוספים:

סראגוסה - הרקולס 0:0

אלמריה - לבנטה 1:0
ללבנטה: סרחיו (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully