וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את סוסיאדד 1:2

ריאל מדריד לא הרשימה, אבל בעיטה של רונאלדו שפגעה בגבו של פפה הובילה ל-1:2 על סוסיאדד. ניצחונות למאיורקה ואספניול

ההתקפה עדיין לא מחוברת מספיק, המשחק במרכז השדה לא ממש שוטף, אבל ז'וז'ה מוריניו יכול להתנחם שקבוצתו, ריאל מדריד, יצאה הערב (שבת) בזול כשגברה על ריאל סוסיאדד 1:2. צ'אבי אלונסו פגש לראשונה את קבוצת נעוריו, אבל לפחות בפתיחה, נראה היה שסוסיאדד תגנוב את ההצגה. ריאל הגיעה למשחק לאחר שגברה על אייאקס בליגת האלופות, אבל במחצית הראשונה לא היה שום זכר ליכולת מאמצע השבוע. דווקא סוסיאדד היתה קרובה יותר, כשאנטואן גריזמן מצא את עצמו פעמיים מול איקר קאסיאס, אך לא הצליח להכניעו.

מוריניו אמר לאחר הניצחון על אייאקס, בו הרבו שחקניו להחמיץ, כי הוא לא מודאג, אבל ככל שנקפו הדקות היה ברור כי ריאל חייבת לשנות הילוך אם ברצונה לצאת עם 3 נקודות. או אז הגיע אנחל די מריה, שבדקה ה-51 פרץ אל הרחבה מצד שמאל, הטעה את המגן שלו, ואז שלח כדור מסובב נהדר מעל לראשו של שוער סוסיאדד, היישר אל הרשת. אלא שסוסיאדד לא הרימה ידיים, ובדקה ה-62 חזרה אל המשחק. המארחים קיבלו כדור חופשי שהוגבה אל הרחבה, איש משחקני ריאל לא ראה את ראול תאמודו ליד הקו, ושחקנה של סוסיאדד דחק את הכדור עם הברך אל הרשת, והפך לראשון שמכניע את קאסיאס העונה.

דווקא כשהיה נדמה שריאל עומדת להחליק שוב בליגה, הגיעה הדקה ה-74, ואחד, כריסטיאנו רונאלדו. ריאל קיבלה בעיטה חופשית, הפורטוגלי ניגש לבעוט את הכדור, שפגע בגבו של פפה שעמד ליד החומה, הטעה את השוער והלך פנימה כדי לקבוע 1:2. סוסיאדד עוד היתה קרובה למצוא את שער השיוויון, אבל בעיטה חופשית טובה של גריזמן טסה ליד המשקוף, והחוצה. עד לסיום גם ריאל הגיעה לעוד שני מצבים קורצים, אך לא הצליחה להבקיע, והסתפקה בניצחון הדחוק.

מאיורקה - אוסאסונה 0:2

במאיורקה התעסקו השבוע לא מעט בחסרונו הצפוי של דודו אוואט שנעדר בגלל יום הכיפורים, ובפגיעה בחוליית ההגנה עם היעדרותו של נונס המורחק, אבל מול האורחים החלשים הדאגות שלהם היו מופרזות. גם עם הניצחון, המארחים, שסיימו בעונה שעברה במקום החמישי, עדיין רחוקים מלהרשים, אבל לפחות הם יכולים לחגוג ניצחון ראשון לעונה.

בשני המשחקים הראשונים שלה לא הצליחה מאיורקה למצוא את השער, אבל הפעם זה היה פשוט יותר, כשגונזלו קאסטרו כבש את השער הראשון של המועדון העונה בפנדל בדקה ה-24. אוסאסונה, שגם היא עדיין נטולת ניצחון ניסתה לחזור למשחק, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת, ובדקה ה-90 ג'ון דה גוזמן השלים את המשימה והבטיח את הניצחון.

אספניול - אלמריה 0:1

לא מעט דאגה נרשמה בימים האחרונים באספניול. הקבוצה שפתחה בסטייל את העונה עם ניצחון חטפה אגרוף כואב בפנים במחזור הקודם עם תבוסה 4:0 לויאריאל, וידעה שמול האוהדים הביתיים שלה, משהו יהיה חייב להשתנות. שתי הקבוצות לא הבריקו במחצית הראשונה, ונדמה היה שאלמריה בדרכה להשיג תיקו שלישי בשלושה משחקים, אבל עם פתיחת המחצית השניה עלו המארחים ליתרון עם שער של חוסה קאייחון בדקה ה-48. אלמריה נלחמה למצוא את השיוויון, אבל לא הצליחה, ואספניול רשמה התאוששות מוצלחת לתבוסה בשבוע שעבר.

ספורטינג חיחון - אתלטיק בילבאו 2:2

איזה משחק נהדר קיבלנו בחיחון, שהגיעה אחרי הניצחון המרשים שלה על מאיורקה בשבוע שעבר. המקומיים פתחו בסערה את המשחק ועלו ליתרון של שני שערים בתוך פחות מחצי שעה, כשמיגל דה לאס קוואבס מעלה אותם ל-0:1 בדקה ה-13, ותשע דקות מאוחר יותר הכפיל גאסטון סאנגוי את התוצאה. בילבאו חזרה במהירות למשחק מרגליו של קרלוס גורפגי כבר בדקה ה-29, ועם פתיחת המחצית השניה השווה פרננדו יורנטה (58) את התוצאה שנותרה כך עד לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully