וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "מוריניו הביא לריאל את מה שהיה חסר לה"

הצרפתי חיזק את המאמן, שהחל לספוג ביקורות ראשונות: "השנה יש לריאל את המאמן הנכון כדי לגבור על בארסה"

אחרי שבקיץ הובא ז'וזה מוריניו לריאל מדריד כמשיח, התיקו המאופס מול מאיורקה במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית נתן פתח לביקורות ראשונות כלפי המאמן הפורטוגלי, בעיקר עקב חוסר השקט שהפגין על הקווים והלחץ ששידר לשחקניו. הבוקר (שלישי) קיבל המיוחד חיזוק מזינדין זידאן, אגדת העבר של הבלאנקוס שנחשב לאחד הקולות המשפיעים ביותר על אוהדי הקבוצה.

"לא ראיתי את התיקו מול מאיורקה", אמר הצרפתי בראיון ל-'אס'. "אבל ברור שהקבוצה עדיין נמצאת בשלב ההכנות. מוריניו הביא לקבוצה הזאת את מה שהיה חסר לה. ברצלונה ממשיכה להיראות טוב וקשה להשוות לרמה שהיא מציגה, אבל השנה ריאל יכולה לעשות משהו מיוחד, כי הפעם יש לה את השחקנים הנכונים וגם את המאמן הנכון כדי לגבור על בארסה".

"עכשיו מוריניו צריך לחשוב גם על קבוצת הנוער", המשיך זידאן. "ולקחת דוגמה מברצלונה, שם העלו בשנים האחרונות ארבעה או חמישה שחקני בית שהשתלבו בהרכב". כשנשאל על בנו בן ה-15, אנזו זידאן, שמככב במחלקת הנוער של ריאל ומתלבט לאחרונה האם לשחק בנבחרת הנוער של צרפת או של ספרד, אמר זיזו: "כשאחת הנבחרות תפנה אליו רשמית, נחליט באיזו מהן הוא ישחק. כרגע הכי חשוב הוא יהנה לשחק עבור ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully