וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה פתחה עידן חדש

הכתומים מתרגלים לחיים ללא וייה וסילבה, והחלו את העונה עם 1:3 במלאגה. סביליה ניצחה את לבאנטה 1:4

ברצלונה וריאל מדריד ישחקו אמנם רק ביום ראשון, אבל הליגה הספרדית נפתחה עם משחקים של ולנסיה וסביליה, שתי הקבוצות שלא הצליחו לתת בשנה שעברה פייט בקרב על האליפות מול שתי הראשונות, ונאלצו להילחם על המקום השלישי, בו זכתה בסופו של דבר קבוצתו של אונאי אמרי. ולנסיה, שמקווה שוב להגיע לליגת האלופות דרך הליגה, החלה את העונה עם ניצחון חוץ נאה, 1:3 במלאגה. סביליה, מצידה, רשמה ניצחון גבוה יותר במשחק חוץ נגד לבאנטה, שהסתיים ב-1:4 לסביליה. במשחק שפתח את המחזור גברה אתלטיק בילבאו 0:1 על הרקולס, העולה החדשה לליגה.

הרקולס - אתלטיק בילבאו 1:0

אחרי 13 שנים שבה הקבוצה מאליקנטה לליגה הבכירה, אבל מה שהטריד אותה באמת היא שכבר כמה חודשים לא מפסיקים לדבר בספרד על החקירה שמתנהלת סביב האפשרות שהמועדון שילם ליריבות כדי לוותר על משחקים בליגה השנייה. הרקולס עלתה למשחק הראשון של העונה ללא שחקני הרכש החדשים, אבל הציגה בהתקפה את חלוץ ריאל מדריד לשעבר, חאבייר פורטיו. לצערה, זה לא הספיק לניצחון.

בילבאו, שהשאירה בחיקה את הכוכבים פרננדו יורנטה וחאבי מרטינז, מכוונת העונה לאירופה והשיגה שלוש נקודות יקרות כסיפתח. הרקולס החזיקה יותר בכדור, אבל בדקה ה-46 כדור חופשי של איגור גבילונדו מצא את הראש של יורנטה, שממרום גובהו נגח לרשת. הרקולס חיפשה את השוויון, אבל נותרה מתוסכלת ובתוספת הזמן איבדה בכרטיס אדום את הארגנטינאי מתיאס פריצלר.

מלאגה - ולנסיה 3:1

המטרה של ולנסיה העונה היא להוכיח שיש חיים אחרי דויד וייה ודויד סילבה. במחזור הראשון עשתה הקבוצה של אונאי אמרי צעד בכיוון, כשגברה 1:3 בחוץ על מלאגה, למרות שהופיעה למשחק כשבסגל שלה חלוץ בודד - אריץ אדוריץ שהגיע הקיץ ממאיורקה וחגג כבר אחרי תשע דקות של משחק, עם נגיחה לרשת בעקבות קרן של אבר באנגה.

מלאגה לא הרימה ידיים וחזרה למשחק בדקה קריטית, כשסבסטיאן פרננדז האורגוואי הבקיע בדקה ה-45, אבל המשחק הזה היה של ולנסיה. מי שהפך לגיבור הערב של הכתומים הוא חואקין. הקיצוני הרשית מזווית אלכסונית בשמאל בדקה ה-70 אחרי בישול שני של באנגה, ובחלוף ארבע דקות השלים צמד מהאגף השני. התחלה טובה לוולנסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לבאנטה - סביליה 4:1

לבאנטה חזרה מהליגה השניה, אבלידועה כקבוצה חסרת יומרות עם תקציב זעום, וככה זה גם נראה על מגרשה הביתי, בהפסד 4:1 לסביליה. האורחים הגיעו למשחק אחרי הכשלון להעפיל לליגת האלופות ואחרי התבוסה לברצלונה בסופרקאפ, ונראה שהמאמן אנטוניו אלברז הציל קצת את מעמדו בעקבות המשחק, לפחות בינתיים.

דווקא המארחים היו אלה שהפתיעו ועלו ליתרון כבר בדקה העשירית, אחרי פנדל מוצלח של רובן סוארז אסטרדה. היתרו של לאבנטה החזיק מעמד שתי דקות בלבד, כשעבדולאיי קונקו השווה לזכותה של סביליה. בדקה ה-28 סביליה הרוויחה פנדל משלה, ואלברו נגראדו דייק מהנקודה הלבנה כדי לבצע מהפך ולקבוע 1:2. בדקה ה-62 קונקו המשיך בחגיגה הפרטית שלו והשלים צמד, ומי שהיה אחראי על אקורד הסיום היה רנאטו, שקבע 1:4 בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully