וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקארדו קרבאליו עבר לריאל מדריד

הבלם הפורטוגלי הפך לרכש החמישי של הבלאנקוס בקיץ ומתאחד עם מאמנו לשעבר בצ'לסי, שתקבל שמונה מיליון יורו

ריקארדו קרבאליו וז'וזה מוריניו שוב התאחדו. שני הפורטוגלים, ששיתפו פעולה בצ'לסי בעבר, יחברו אחד לשני גם בריאל מדריד בעונת 2010/11. היום (שלישי) רכשו הבלאנקוס את בלם צ'לסי בן ה-32 תמורת שמונה מיליון יורו. קרבאליו, שחתם בריאל לשתי עונות עם אופציה לאחת נוספת והפך לרכש החמישי של מוריניו, אחרי אנחל די מריה, סרחיו קנאלס, פדרו לאון וסמי חדירה.

מוריניו, שהביא את קרבאליו בעבר איתו מפורטו מיד כשעבר לצ'לסי ב-2004 תמורת 19.85 מיליון ליש"ט, חשק בקארבליו גם בעונה שעברה באינטר, אך לא הצליח להנחית אותו בסן סירו. קרבאליו זכה עם מוריניו בשתי אליפויות וגביע אחד בצ'לסי ועוד אליפות אחת בעונה שעברה, בה זכה עם הקבוצה גם בגביע האנגלי. בנוסף, זכה הבלם גם בשלוש אליפויות בפורטוגל, גביע אחד, גביע אופ"א ב-2002/3 וליגת האלופות ב-2003/4.

מאוחר יותר, מסרה ריאל מדריד הודעה באתר הרשמי שלה: "ריאל מדריד וצ'לסי הגיעו להסכם על העברתו של ריקארדו קרבאליו. השחקן ישחק בריאל מדריד בשנתיים הקרובות". סוכנו של קרבאליו, ארנסטו ברונזטי, התייחס להחתמה: "מוריניו מכיר את קרבאליו טוב מאוד. המאמן מאוד מעריך אותו ולכן היה מוכן להסתכן ולהביא אותו למרות גילו המבוגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully