וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרז: "מוריניו הוא האיש הנכון לתפקיד"

נשיא ריאל מדריד בישר על פיטוריו של פלגריני, ואישר את זהות המאמן הבא: "ז'וזה ימונה כשנושא החוזה שלו באינטר ייפתר"

אסור להשתמש

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, כינס הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בה הודיע, כצפוי, על כך שז'וזה מוריניו יאמן את הבלאנקוס בעונה הבאה. "אנחנו זקוקים לדם חדש בקבוצה ומשוכענים שז'וזה מוריניו הוא האיש לקחת את התפקיד", אמר פרז בפתח דבריו. "החתמתו הרשמית של ז'וזה תיעשה ברגע שנושא חוזהו עם אינטר ייפתר".

"אני מוכן להודות שעשיתי כמה טעויות", המשיך פרז, "אך מינויו של ז'וזה מוריניו - אחד המאמנים הטובים בעולם - זו הזדמנות שריאל מדריד, מועדון שתמיד נלחם להשגת מצוינות, לא יכול לפספס. הוא מתאים לסגנון של ריאל מדריד, שזה לנצח ותמיד להיות ראשונים, עם הקרבה וקבוצתיות. פה, בריאל מדריד, אנחנו לא מתספקים בכל דבר, ולא היינו יכולים לפספס צ'אנס להשיג את הטוב בעולם".

בספרד מעריכים כי מוריניו יחתום על חוזה לארבע שנים, שבמהלכן הוא ישתכר בסכום מדהים של עשרה מיליון יורו לעונה. מנגד, פלגריני מסיים את חוזהו שנה לפני תום המועד המקורי, זאת לאחר שלא עמד במשימות שהציבו בפניו בתחילת העונה ובעיקר סיים עונה ללא שום תואר ועם הדחה בשמינית גמר ליגת האלופות. "אנחנו רוצים להודות לו על המקצוענות והמסירות שלו, אבל זה הרגע לתת דחיפה לפרויקט שלנו", אמר פרז בהתייחסו למאמן הצ'יליאני.

מספר שעות לפני מסיבת העיתונאים, התראיין מוריניו עצמו לתקשורת האיטלקית והסביר: "זה בלתי אפשרי עבורי להישאר באינטר. כרגע אני בחופשה, אחר כך אעבור לספרד".

הבוקר דיבר גם כריסטיאנו רונאלדו בשבחו של 'המיוחד': "הגעה של מוריניו תעשה אותי שמח מאוד", אמר אחרי ה-0:0 במשחק ההכנה של נבחרת פורטוגל נגד קייפ ורדה. "אם ההגעה שלו תהפוך אותנו ליותר תחרותיים? כן, מכיוון שהוא ווינר".

עדכון ראשון: 14:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully