וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "הכי טוב שאני יכול זה לענות במגרש"

קאקה השיב לביקורת עם שער ניצחון מול סראגוסה: "ככה זה כדורגל". דיווחים: ריאל רוצה את אסולין. בארסה בעקבות יאנג

בימים האחרונים אוהדי ריאל מדריד זעמו על קאקה. רופאי הקבוצה הודיעו כי מבחינתם הברזילאי כדיר לשחק, אולם הוא העדיף לנוח עוד מספר ימים, והחלטתו גרמה לגל של ביקורת נגדו במספר פורומים של אוהדי הבלאנקוס. אמש (שבת) במשחק החוץ מול סראגוסה, קאקה השיב למבקרים. במצב של שוויון 1:1 ריאל מדריד נראתה כבויה, התקשתה לפתח התקפות מסוכנות והחלה להילחץ. 15 דקות לסיום הכניס המאמן מנואל פלגריני את קאקה, וזה כבש את שער הניצחון שהעניק לקבוצתו 1:2 ושלוש נקודות יקרות במאבק על כתר האליפות. אחרי 43 יום מחוץ למגרש קאקה חזר ובגדול.

"הכי טוב שאני יכול זה לענות במגרש", אמר קאקה בסיום, "אני מבקש מאוהדי ריאל מדריד להאמין שהייתי פצוע, אבל אני לא פגוע מהביקורת, אני יודע שככה זה בכדורגל". ריאל מפגרת בנקודה אחרי מוליכת הטבלה והאלופה ברצלונה, שניצחה אמש 1:3 את חרז. קאקה מאמין כי האליפות תוכרע רק במחזור האחרון, ומתכונן לפוטו-פיניש. "אנחנו נילחם עד הסוף", אמר הברזילאי.

ריאל לא הרשימה אתמול אך יצאה כששלוש נקודות בידה, והמאמן פלגריני היה מרוצה מהעובדה ששחקניו לא נכנעו ללחץ והפגינו נחישות ברגעים הקשים. "הקבוצה עבדה עד הרגע האחרון", אמר הציליאני, "תמיד יש חשש כשהקבוצה לחוצה ועצבנית , אבל למזלנו הצלחנו לנצח". במחצית השנייה הכניס פלגריני את ראול כמחליף, והחלוץ הכביר כבש את שער היתרון הזמני של ריאל והוחלף מיד אחר כך בשל פציעה. לא ברור כמה זמן יושבת ראול בשל הפציעה, ויש סיכוי, נמוך אומנם, שזה יהיה משחקו האחרון של ראול במדי הבלאנקוס. אגב, ראול ערך את הבכורה שלו בריאל ב-1994 נגד אותה סראגוסה.

אחרי שמחליף אחר, קאקה, העניק לו את הניצחון, פלגריני העתיר עליו שבחים. "הוא תמיד היה אחד השחקנים החשובים שלנו והוא הוכיח את זה במגרש", אמר פלגריני על קאקה, והוסיף: "המטרה שלנו היא להגיע ל-98 נקודות ולעבור את ברצלונה".

בתוך כך, ביממה האחרונה עלו דיווחים בתקשורת הספרדית על כך שהבלאנקוס מעוניינים בישראלי של ברצלונה, גיא אסולין. הקשר בן ה-19 כבר שיחק עם הקבוצה הבוגרת של אלופת אירופה בגביע, אך טרם רשם הופעת ליגה ולא הצליח בינתיים לבסס את מעמדו אחרי שנחשב לאחד מהכוכבים המובילים בנוער ובברצלונה ב'. אסולין יסיים את חוזהו ב-30 ביוני ועדיין לא חתם על חוזה חדש בקבוצה. כזכור, בחודשים האחרונים דווח באנגליה ובספרד שארסנל הלונדונית עוקבת אחריו.

ברצלונה בעקבותיו של אשלי יאנג

'דיילי מירור' האנגלי מפרסם היום (ראשון) כי אלופת ספרד ואירופה, ברצלונה, שמה לה למטרה להנחית בקמאפ נואו בעונה הבאה את הקיצוני של אסטון וילה, אשלי יאנג. הקבוצה הקטלאנית תגיש הצעה בגבוה של 25 מיליון ליש"ט, כך נכתב, על השחקן האנגלי המוכשר.

יאנג, 24, ערך שבע הופעות במדי נבחרת אנגליה ונבחר לשחקן הצעיר של העונה באנגליה בעונה שעברה. השנה הבקיע יאנג תשעה שערים בכל המסגרות עבור הווילאנס.

לפי הדיווח, בארסה, שחשקה עד לא מכבר בקשרה הצרפתי של באיירן מינכן פרנק ריברי, הסירה את התעניינותה ממנו ורוצה לראות כעת את יאנג בשורותיה בעונה הבאה. באסטון וילה התעקשו לומר שהם טרם שמעו הצעה מברצלונה על השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully