וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:3 את דפורטיבו לה קורוניה

הקאטלנים חגגו על לה קורוניה ופתחו יתרון 6 נקודות מריאל. מאיורקה חזרה למקום הרביעי, ניצחונות חשובים לחרז וסנטאנדר

ארבעה ימים אחרי שרשמה את ניצחונה הגדול ביותר העונה על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, המשיכה הערב (רביעי) הרכבת ושמה ברצלונה בדהרה שלה אל עבר תואר אליפות שני ברציפות. שחקניו של פפ גווארדיולה ניצחו בקלות 0:3 את לה קורוניה בביתם, והכפילו את יתרונם בצמרת הטבלה ל-6 נקודות מריאל מדריד, שעתה תרגיש היטב את הלחץ במשחק החוץ שלה מול אלמריה.

מלבד המשחק של ברצלונה נרשמו כמה התמודדויות חשובות נוספות כשבמוקד החזרה של מאיורקה למקום הרביעי אחרי 1:1 בראגוסה, תוצאה שהספיקה בשביל לחלוף על פני סביליה. בתחתית השיגה חרז ניצחון חשוב 1:2 על אתלטיקו מדריד וראסינג סנטאנדר ברחה מאימת הקו האדום עם 1:3 על אספניול הבינונית.

ברצלונה - לה קורוניה 0:3

למרות שהיא שיחקה בהילוך שני, למרות שלאונל מסי לא הורגש באותה צורה אליה התרגלנו בחודש האחרון, למרות שזלאטן, אינייסטה ואבידל המשיכו להיעדר בגלל פציעות, ברצלונה לא התקשתה לגבור הערב על דפורטיבו לה קורוניה, ונראה שאלמלא יקרה משהו מפתיע במיוחד, האליפות קרובה מתמיד. המארחים תיעלו את כל האנרגיה שלהם מה'אל קלאסיקו' בפתיחה, ועלו ליתרון בדקה ה-16.

בויאן מצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול דניאל ארנזוביה וכבש, אבל החתום על השער היה שוב צ'אבי, שבישל בצורה מבריקה והמשיך לזרוח אחרי פתיחת עונה מאוד מגומגמת. הקאטלנים לא הצליחו למצוא שער שני עד המחצית, ובמחצית השניה החלו האורחים להאמין שהם יכולים למצוא את שער השיוויון, אבל לא הצליחו להמיר זאת להזדמנויות מסוכנות מספיק.

בדקה ה-69 נרשם השער היפה, והמשונה של המשחק. לה קורוניה קיבלה בעיטה חופשית, אבל הכדור שהיא שלחה אל הרחבה הגיע לואלדז, ששיחרר בעיטת שוער נהדרת. ארנזוביה יצא אל הכדור והרחיק אותו רע היישר לרגליו של פדרו, שכמעט מ-40 מטרים שלח כדור גבוה מעל לשוער והיישר אל הרשת. לא חלפו 3 דקות וברצלונה כבר מצאה את השלישי, כשהפעם הגיע תורו של יא יא טורה לחגוג. כדור קרן טוב מצא את טורה ברחבה, שספק עצר את הכדור בידו, אך משלא נשמעה שריקה, שלח בעיטת יעף נהדרת שנעצרה רק ברשת, ונרשמה כשערו הראשון העונה.

סראגוסה - מאיורקה 1:1

אתמול התראיין דודו אוואט לאחד מכלי התקשורת בספרד, התייחס למשחק הידידות ב-30 של נבחרת ישראל בצ'ילה והחמיא לנבחרת הדרום אמריקאית, הערב הוא פגש את החלוץ המוביל של הלה-רוחה, הומברטו סואזו ולפחות בהזדמנות הזו נכנע. רובן דווקא העלה את מאיורקה ל-0:1 בדקה ה-13, אבל בדקה ה-22 הגיע "אל צ'ופטה" וקבע שוויון עם הקפצה מעל השוער הישראלי. סראגוסה הגיעה למשחק הזה אחרי שני ניצחונות ביתיים רצופים וחשובים במסגרת מאבקי ההישרדות, ידעה שהיא פוגשת קבוצת חוץ לא טובה, אבל לא מצאה את השער השני. מאיורקה מצידה חזרה למקום הרביעי עם נקודה אחת יתרון על פני סביליה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סנטאנדר - אספניול 1:3

הקבוצה מברצלונה הגיעה אחרי ניצחון יפה 0:3 על אתלטיקו מדריד, אבל מולה התייצבה קבוצה בעלת שאיפות גדולות להינצלות, שהשיגה את מבוקשה וברחה כדי שש נקודות מהקו האדום. איבן אלונסו דווקא העלה את אספניול ליתרון בדקה ה-33, אבל כעבור שלוש דקות בלבד הכשיל פקונדו רונקאגליה את ממה צ'יטה ברחבה וראה כרטיס צהוב, החלוץ מבורונדי ניגש בעצמו לבעוט את הפנדל וקבע 1:1. שתי הקבוצות ירדו להפסקה בשווין, אבל דקה אחת בתוך המחצית השנייה סחט פדרו מוניטיס עבירה בתוך הרחבה מהשוער האורח קרלוס קאמני, שרראה כרטיס אדום. צ'יטה בעט פנדל שני במשחק, כבש גם אותו והשלים מהפך מול קבוצה שעכשיו הייתה גם בחסרון מספרי. מנואל אראנה קבע 1:3 בדקה ה-90. בן סהר נכנס בדקה ה-65 במקומו של קורו וגם בעט כדור אחד מסוכן שהחמיץ את המסגרת בדקה ה-75, אבל אספניול לא הצליחה לחזור למשחק והפסידה.

אתלטיקו מדריד - חרז 2:1

בעוד שבליגה האירופית רשמו הקולצ'ונרוס הישג מרשים כשחלפו על פני ולנסיה בדרך לחצי הגמר, בליגה הם ממשיכים לדשדש. כנראה ששחקניו של קיקה סאנצ'ז פלורס מרוכזים בקרב מול ליברפול בחמישי הבא והיום הם נכנעו אפילו לנועלת הטבלה. מריו ברמחו הכניע את דויד דה חאה כבר בדקה התשיעית עם נגיחה קשתית וחכמה, אלא שדייגו פורלאן השווה כעבור שלוש דקות עם בעיטה יפה וחזקה, מ-16 מטרים לרשת העליונה של שער האורחים. השוויון נשמר למשך דקות ארוכות עד שאמיליאנו ארמנטרוס מצא זמן טוב בדקה ה-72 לכבוש את שער הליגה השני שלו ולהעניק לקבוצתו ניצחון. חרז, שבמשך רוב העונה נראתה כמו יורדת בטוחה, פתאום ממוקמת שש נקודות בלבד מתחת לקו האדום כשנותרו שישה מחזורים לשריקת הסיום של העונה.

במשחק נוסף:

אוסאסונה - מלאגה 2:2
לאוסאסונה: וולטר פנדיאני (10, 48). למלאגה: פליפה קאייסדו (31), נאביל באהה (76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully