וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "צריך הרבה אומץ כדי לנצח בברנבאו"

מאמן ברצלונה הילל את שחקניו לאחר ה-0:2 בקלאסיקו על ריאל מדריד. מסי: "הפגנו עליונות". ולדאנו מבטיח: "נילחם עד הסוף"

בקיץ, ריאל מדריד שברה את השוק, הוציאה רבע מיליארד יורו על שחקני רכש ותכננה מהפכה. אחרי שהודחה מהגביע הספרדי ומליגת האלופות, החלומות של פלורנטינו פרז התנקזו למשחק אחד. משחק המילניום. אל קלאסיקו. אלא שהמשחק הזה לא הביא עמו את הבשורה. ברצלונה חזרה מהברנבאו עם ניצחון 0:2. היא עשתה את זה בקלילות מעצבנת עם שערים של לאונל מסי (33) ופדרו (56) והוכיחה שוב כמה היא עליונה. בארסה מתקרבת לאליפות נוספת, ריאל לעוד עונה ללא תואר.

המשחק בברנבאו שבר מספר שיאים. פפ גווארדיולה הפך למאמן הראשון בהיסטוריה של ברצלונה שמנצח קלאסיקו רביעי ברציפות. מסי, שלא מספיק להדהים, חגג שער 27 העונה בליגה ו-40 בכל המסגרות. "הראנו שאנחנו יכולים להיות עליונים מעל כל יריבה, אם אנחנו רוצים. יש עוד הרבה משחקים לסיום העונה, חלקם קשים. עשינו צעד חשוב לאליפות, אך הסיפור לא גמור", סיכם הפנומן.

"המשחק היה שקול כי שתי הקבוצות כיבדו אחת את השניה", המשיך מסי. "שתי הקבוצות מכירות מצוין ורוחשות כבוד אחת לשניה. אנחנו ניצלנו מצבים ולכן ניצחנו". כשנשאל על הניצחון בדו קרב מול כריסטאנו רונאלדו ענה: "מה שחשוב זה שברצלונה הייתה טובה מריאל מדריד. השגנו שלוש נקודות חשובות ויש לנו יתרון אמיתי". על ליגת האלופות אמר: "אפשר לעשות היסטוריה, אבל צריך להמשיך לעבוד קשה".

גווארדיולה, כהרגלו, נשמע רגוע יותר: "ניצחנו את המשחק ואנחנו שמחים ושקטים. יש עוד 21 נקודות בקופה, אבל עשינו צעד קטן וחשוב. אני מברך את השחקנים כי לא פשוט לנצח קבוצה כמו ריאל מדריד. למדנו אותם מצוין וידענו להיזהר מהתקפות מתפרצות. שלטנו במחצית השניה וניצחנו. צריך הרבה אומץ כדי לנצח בברנבאו. שיחקנו נגד קבוצה שהשיגה 15 ניצחונות מ-15 משחקים ואנחנו מאושרים מהניצחון שלנו. עשינו את זה בנינוחות, זה לא היה מבריק, אבל אסור לשכוח ששיחקנו נגד קבוצה גדולה".

חורחה ולדאנו, המנהל הטכני של ריאל, סיכם עם קריצה לעונה הבאה: "הקבוצה הייתה לחוצה בפתיחה ולא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. גם ברצלונה לא הרגישה בנוח ו-30 הדקות הראשונות היא מכוערות לקהל. המפתח היה יעילות מול השער. אנחנו לא ניצלנו מצבים והם כבשו בהזדמנות הראשונה. עלינו להישאר רגועים ולהמשיך להילחם עד הסוף. הצלחנו להשתוות לברצלונה במשחק הזה. נתאושש וננסה שוב".

מנואל פלגריני הוסיף: "זו אכזבה ענקית, אבל ברצלונה עדיין לא יכולה להחשיב עצמה כאלופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully