וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני רוצה לראות מהנרי הרבה יותר"

מאמן ברצלונה שאב עידוד משערו של הצרפתי מול סנטאנדר וייחל לשיפור נוסף ביכולתו: "עכשיו אנחנו צריכים אותו"

ברצלונה חגגה אתמול (שבת) את משחקו ה-100 של פפ גווארדיולה כמאמנה הראשי עם ניצחון ביתי קל 0:4 על סנטאנדר, שהחזיר זמנית את הפער בצמרת הטבלה לחמש נקודות, כשריאל מדריד תוכל להקטינו מחדש לשתי נקודות כשתארח הערב את ויאריאל (22:00, ספורט 5).

אלופת אירופה נאלצה להסתדר ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, אבל לא התקשתה לחורר את הרשת של קבוצת התחתית, כשאנדרס אינייסטה חגג סוף סוף את שערו הראשון העונה, וגם תיירי הנרי שבר בצורת ארוכה עם השלישי בלבד שלו העונה, אחריהם הוסיף רפא מארקז את השלישי ובאחרון התכבד טיאגו הצעיר, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה.

"ניצחנו בקלות, בלי להבריק", הודה גווארדיולה בסיום. "שיחקנו טוב בהגנה, אבל היה חסר לנו קצב בהנעת הכדור, ולמרות שעשינו כמה פעולות טובות מאוד, ברמות הגבוהות יותר נצטרך לתת יותר ולדרוש מעצמנו יותר, כי עכשיו מגיע החלק המשמעותי של העונה".

לגבי השער של הנרי, שהיה הראשון שלו ב-2010, אמר גווארדיולה: "נקווה שהשער הזה יעניק לו השראה להמשיך לכבוש ולשחק אפילו טוב יותר. אנחנו צריכים אותו הרבה יותר עכשיו, ואני רוצה לראות ממנו יותר". על הבכורה של טיאגו, בנו של קשר נבחרת ברזיל לשעבר מאזיניו, הנחשב לאחד מכוכבי העתיד של המועדון, אמר המאמן: "טיאגו מאוד אמיץ, ולפעמים הוא עושה פעולות שגורמות לי להתעצבן, אבל זה הייחוד שלו כשחקן ובגלל זה אני אוהב אותו".

על היעדרו המפתיע של זלאטן איברהימוביץ', שחזר לכבוש בשבוע שעבר אך כלל לא נכלל בסגל אתמול, אמר גווארדיולה: "זלאטן נפצע מול אתלטיקו והרגיש אי נוחות בקרסול במשך כל השבוע. שעה לפני המשחק הוא הודיע לנו שהוא לא יכול לשחק כי הקרסול שלו נפוח מדי, ואנחנו מקווים שהוא יוכל להחלים עד המשחק מול שטוטגרט ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully