וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הביסה 0:4 את ראסינג סנטאנדר

ברצלונה התאוששה עם 0:4 מול סנטאנדר, במשחקו ה-100 של גווארדיולה. אוואט ומאיורקה הפסידו 3:1 בבית לסביליה

המחזור ה-23 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת), כשברצלונה התאוששה די בקלות מהפסד הליגה הראשון שספגה העונה במחזור שעבר מול אתלטיקו מדריד, לאחר שהביסה בקאמפ נואו 0:4 את ראסינג סנטאנדר ואת ילד הפלא שלה שחתם בריאל מדריד, סרחיו קנאלס.

הניצחון של הבלאוגראנה הגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות עד המשחק של ריאל מדריד ביום ראשון (נגד ויאריאל), אבל בעיקר החזיר לשחקנים של פפ גוארדיולה, שחגג משחק מספר 100 בקבוצה, את הביטחון לקראת המשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות בשטוטגארט ביום שלישי.

דודו אוואט ומאיורקה ממשיכים לאבד גובה, וספגו את הפסדם השני ברציפות, כשחטפו הערב שלישייה בבית, מול סביליה, בדרך להפסד 3:1, מה שאיפשר לאורחים לפתוח פער של 5 נקודות מאוואט וחבריו, שנותרו במקום השישי. במשחק שפתח את המחזור, השיגה דפורטיבו לה קורוניה ניצחון 1:2 על חרז האחרונה.

ברצלונה - ראסינג סנטאנדר 0:4

שישה ימים אחרי שספגה את הפסד הליגה הראשון שלה לעונת 2009/10 ושלושה ימים לפני משחק החוץ בשטוטגארט במשחק הראשון של שלב שמינית גמר ליגת האלופות, השיגה המוליכה ברצלונה ניצחון 0:4 קליל על ראסינג סנטאנדר. הבלאוגראנה הגדילו בכך את הפער מריאל מדריד שבמקום השני, לפני משחקה של האחרונה נגד ויאריאל ביום ראשון.

פפ גווארדיולה, שנוצח במשחק הראשון שלו העונה בשבוע שעבר, חגג משחק מספר 100 בקבוצה הקטלאנית, כשאחרי הניצחון הזה הוא סופר כבר 71 כאלה, לעומת 19 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים בלבד עד כה. המאמן חסר את צ'אבי, דני אלבס, אריק אבידל וסיידו קייטה הפצועים, אבל קיבל בחזרה את ג'ראר פיקה ורפאל מארקז, שכבש וגם בישל.

כבר אחרי שבע דקות אנדרס אינייסטה העלה את אלופת ספרד ליתרון, לאחר שקיבל מסירה ממארקז. בארסה המשיכה לשלוט, ובדקה ה-29 הכפיל תיירי הנרי את היתרון עם שער בבעיטה חופשית. חמש דקות לאחר מכן מארקז, שכבר רשם בישול, הבקיע את השלישי בבעיטה חופשית נוספת. בדקה ה-84 טיאגו, בנו של מאזיניו, כבש את שער הבכורה שלו במשחקו הראשון בקבוצה הבוגרת, לאחר בישול מסי.

סרחיו קנאלס, ילד הפלא של סנטאנדר, חתם לפני כשבוע על חוזה בריאל מדריד שקושר אותו לאימפריה מהבירה לשש שנים. הכישרון הגדול של הקבוצה ממחוז קנטרבריה לא יכול היה להאפיל לבד כמובן על הקטלאנים ולעזור לריאל מדריד נגד ברצלונה, והפער בצמרת גדל לעת עתה, לפחות ל-24 שעות, לחמש נקודות.

מאיורקה - סביליה 3:1

משהו רע עובר על קבוצתו של דודו אוואט. אחרי ההפסד במחזור הקודם לטנריפה, היא ספגה הערב מהלומה קשה, ועוד בבית, מול אחת היריבות המרות שלה לצמרת, הפסד שקטע להם רצף מדהים של 10 ניצחונות בית רצופים. הפתיחה דווקא שידרה אחרת, כשמאריו סוארז העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-5. סביליה השיבה מלחמה, ובדקה ה-23 הכניע חסוס נבאס את אוואט כדי לקבוע את השיוויון. אלא שדקה מאוחר יותר נותרו האורחים ב-10 שחקנים, אחרי שאלבארו נגרדו הורחק בכרטיס אדום.

מאיורקה ניסתה לחזור לעצמה, אבל אז הגיעה הדקה ה-45, בה ראה איבן ראמיס את הכרטיס האדום, ואיזן את מספר השחקנים על המגרש. סביליה ניצלה זאת עד תום, כשאיביצ'ה דרגוטינוביץ' משלים את המהפך וקובע 1:2 לאורחים. לא חלפו 5 דקות, והאורחים כבר ביתרון של שני שערים, כשהפעם תורו של דייגו פרוטי להכניע את השוער הישראלי. עד לסיום ניסו המארחים לחזור למשחק, אבל ללא הצלחה, וגם הצהוב השני שראה דידייה זוקורה בדקה ה-90 לא ממש עזר לה.

דפורטיבו לה קורוניה - חרז 1:2

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, השיגה לה קורוניה את שלוש הנקודות כדי להעפיל זמנית למקום החמישי ולהישאר בתמונת ההעפלה לליגת האלופות. אנדרס גוארדדו בפנדל (3) וריקי (7) העניקו פתיחה מוחצת למארחים, כשמריו ברמחו (38) רק צימק עבור חרז האומללה, השקועה במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully