וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הטביעו את הצוללת באי

מאיורקה ואוואט המשיכו את מסורת ניצחונות הבית, עם 0:1 על ויאריאל השוקעת ומקום רביעי. הפסד 2:1 לסביליה בסראגוסה

המחזור ה-21 בליגה הספרדית נפתח אמש (שבת) עם משחקיהן של שלוש המוליכות, ברצלונה, ריאל מדריד וולנסיה שניצחו כולן, כאשר היום (ראשון) נמשך המחזור. דודו אוואט ומאיורקה אירחו באי את ויאריאל במשחק מסקרן והשיגו, כמו הרבה פעמים בעבר, עוד ניצחון ביתי, הפעם 0:1 קטן. לשמחתה של מאיורקה, סביליה לא לקחה לה את המקום הרביעי, כשהיא הפסידה 2:1 בסראגוסה.

דפורטיבו לה קורוניה, אחת מהקבוצות היותר משכנעות בספרד, יצאה למשחק חוץ באנדלוסיה, אצל מלאגה, ושתיהן סיימו את משחקן ללא שערים. אתלטיק בילבאו התקשתה בסן מאמס מול נועלת הטבלה, חרז, אבל גברה עליה לבסוף 2:3. אלמריה אגרה עוד נקודות ליום סגריר, ועשתה זאת על חשבונה של ספורטינג חיחון עם 1:3 מרשים, במשחק בו הורחקו שלושה שחקנים. במשחק נוסף, גברה אוסאסונה על טנריפה 0:1. המשחק שנעל את המחזור סיימו ראסינג סנטאנדר ואתלטיקו מדריד ב-1:1 באל סרדינרו.

מאיורקה - ויאריאל 0:1

הקבוצה ההפכפכה מהאי הגיעה למשחק הבית לאחר ההפסד המשפיל משהו בחוץ לחרז האומללה, ולאחר שאיבדה את המקום הרביעי לסביליה. הצוללת הצהובה הגיעה, לעומת זאת, אחרי פיטוריו של המאמן ארנסטו ולוורדה, שהועזב לאחר שהקבוצה נחלה הפסד ביתי גם משפיל בשבוע שעבר לאוסאסונה במדריגל. מי שעמד על הקווים במשחק הוא חואן קרלוס גארידו, אבל פיטוריו של ולוורדה לא עזרו לפי שעה, כאשר מאיורקה המשיכה במנהג שלה - לנצח משחקי בית, נונייז אחראי על שער הניצחון בדקה ה-81.

אתלטיק בילבאו - חרז 2:3

כשנסטור גורוסיטו מונה לנועלת הטבלה המסכנה, שרק חטפה תבוסות עוד ועוד, הוא הבין שאין לו יותר מדי מה להפסיד. בינתיים, תחת הדרכתו, השיגה חרז בשלושת משחקיה ניצחון אחד, אבל היא בהחלט מתקדמת ונראית הרבה פחות מסכנה. הפעם היא הייתה קרובה לחולל הפתעה, אבל שער בדקה ה-86 מנע ממנה נקודה, בסן מאמס, היכן שריאל מדריד הגדולה נוצחה מבלי שכבשה. איקר מוניאין העלה את הבאסקים ליתרון כבר אחרי שתי דקות, אלא שויסנטה מורנו (10) ומריו ברמחו (41) היממו את הקהל המקומי. פרננדו יורנטה (64) דאג להרגיע קצת את הרוחות, והיה זה שהביא גם את שלוש הנקודות עם שער שני אישי בדקה ה-86.

סראגוסה - סביליה 1:2

יום שחור עבר על אלברו נגרדו, חלוצה של סביליה, כשקבוצתו הפסידה במפתיע לסראגוסה מהתחתית, שמצידה רושמת ניצחון שני ברציפות וחולפת מעל הקו האדום. בדקה ה-31 עלתה סראגוסה ליתרון, כשהרכש האיטלקי מתיאו קונטיני ניצל הגנה רדומה של סביליה כדי להבקיע. פרדי קאנוטה הגיב אחרי שלוש דקות עם שיוויון באדיבות חואן פאבלו קאריסו, אבל נגיחה של נגרדו לשערו הוא בדקה ה-41 קבעה את תוצאת המשחק. חלוץ נבחרת ספרד לא סיים כאן, כשתשע דקות לסיום בעט בקונטיני וראה כרטיס אדום. בדקה האחרונה הורחקו גם מריוס סטנקיביצ'יוס מסביליה ואדריאן קולונגה מסראגוסה, וסביליה כעת במקום החמישי בלבד.

סנטאנדר - אתלטיקו מדריד 1:1

הקולצ'ונרוס שוב שוקעים, ואחרי שני הפסדים רצופים היה נדמה שדייגו פורלאן יוציא אותם לדרך חדשה עם שער מוקדם באל סרדינרו בדקה ה-24, אבל גונזאלו קולסה איזן בדקה ה-36 והשאיר את קיקה סאנצ'ז פלורס עם נקודה בודדת בלבד.

אלמריה - ספורטינג חיחון 1:3

השאיפות של שתי הקבוצות מתמצות בעיקר בניסיון להבטיח עוד עונה בליגה. הקבוצה הביתית ניצחה לאחרונה לפני ארבעה מחזורים והשיגה ניצחון בודד ב-10 משחקיה האחרונים עד המשחק הזה, חיחון נשארת עם ניצחון אחד בלבד בשמונת משחקיה האחרונים. הפתיחה של הקבוצה הביתית הייתה רעה מאוד, כשצ'יקו הורחק בכרטיס אדום (12) ודייגו קסטרו דאג להעלות את חיחון ליתרון בפנדל בדקה ה-13, אלא שהיתרון של האורחים החזיק מעמד שתי דקות בלבד, כשאלברט קרוסאט איזן. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה דומינגו הפך את התוצאה. החגיגה של המקומיים נמשכה עם שער של גיירמה (81). בתווך, שחקני חיחון איבדו את העשתונות כששניים מהם ספגו אדומים - דויד בארל (80) וארנולין גרגורי (82).

משחקים נוספים:

אוסאסונה - טנריפה 0:1
קרלוס ארנדה (48).

מלאגה - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully