וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו קדוש ומענה

הכוכב הפורטוגלי, ששבר את אפו של שחקן מלאגה ב-0:2 של ריאל וספג אדום, הצהיר שלא התכוון וקיבל הגנה מאנשי המועדון

לכריסטיאנו רונאלדו טמון ברגליים הרבה כישרון, הרבה מאוד, אבל למעלה שם, בקודקוד, הפיוזים שלו כנראה נשרפים מהר מדי. הפנומן הגדול של ריאל מדריד יודע טוב מאוד כיצד לקלקל לעצמו ולכל אוהדי ריאל מדריד את החגיגה כל פעם מחדש.

רונאלדו אסף כרטיס אדום שני העונה, במשחק הניצחון אמש (ראשון) של ריאל מדריד על מלאגה (0:2), לאחר ששלח מרפק אל עבר שחקנה של מלאגה, המגן פטריק מטיליגה, ושבר את אפו. לאחר שכבש צמד יפהפה (35, 39) הורחק רונאלדו בדקה ה-70 ויחמיץ את משחקה החשוב של הקבוצה בריאזור המקולל נגד דפורטיבו לה קורוניה, במחזור ה-20 שיפתח את הסיבוב השני של הליגה.

כזכור, גם ב-2:4 הנאה של הקבוצה הלבנה על אלמריה, הורחק רונאלדו לאחר שצבר שני כרטיסים צהובים, השני היה מטופש ביותר עם עבירה לא חכמה, ממש לקראת הסיום, והראשון בגין הורדת החולצה לאחר כיבוש שער, והוא חסר לקבוצה במשחק החוץ שלה במסטאייה מול ולנסיה (2:3). במקום שכולם יתעסקו בניצחון הבלאנקוס והשבת הפער מברצלונה לחמש נקודות, המוקד לאחר המשחק הושם על המאורע המצער.

ולדאנו: "השופטים צריכים להתאים עצמם לרונאלדו"

אבל רונאלדו בחר להתייחס אל עצמו כאל קדוש מעונה. "אנשים שמבינים כדורגל יודעים שהכוונה שלי היא רק לשחק", אמר הפורטוגלי הכביר. "הכרטיס האדום הוא בושה ואני לא מבין זאת. לאחר שהסתיים המשחק ניגשתי לחדר ההלבשה של מלאגה להתנצל על התקרית, ומטיליגה הבין את המצב. אני יודע שבטלוויזיה ראו שניגר דם מאפו, אבל אני רק ניסיתי להשתחרר מהשמירה שלו. מעולם לא ניסיתי לפגוע במישהו".

במלאגה, היו חלוקים בדעות לגבי הפגיעה של רונאלדו. המאמן חואן לופז מונייז אמר שמיטליגה, כאמור, שבר את האף וייעדר לתקופה של כשלושה שבועות. נשיא הקבוצה האנדלוסית, פרננדו סאנז, ביקר את הגישה של הפורטוגלי. "אני לא חושב שרונאלדו התכוון לשבור את האף שלו", אמר סאנז, "אבל הוא נפנף את ידיו באוויר פעמיים, ובפעם השנייה שבר את אפו. זה היה מעשה ברוטאלי, וכרטיס האדום היה מוצדק ביותר. הוא היה צריך להתנצל כבר אחרי המקרה במקום למחות על האדום".

מנגד, מאמן ריאל מדריד מנואל פלגריני ניסה למסמס את האירוע, כשאמר שהוא לא הצליח לראות בבירור את התקרית, בעוד שחורחה ולדאנו יצא במהרה להגנתו של הדוגמן. "השופט צריך להבין איזה שחקנים נותנים בידור לקהל ואיזה רוצים לקטוע את ההצגה", אמר המנהל הארגנטינאי.

"כריסטיאנו רוצה לשחק כדורגל. כששחקן תופס אותו מאחור, הוא מנסה להשתחרר ממנו", הוסיף ולדאנו בתמימות. "אחרים צוללים ומביימים הצגה כדי לסחוט עבירה. יותר מאשר רונאלדו צריך להסתגל לליגה הספרדית, השופטים צריכים להתאים עצמם לשחקנים שרוצים לתת מופע לקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully