וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי: "המבורג ואני מתאימים"

החלוץ המתקמבק נרגש ממעברו לבונדסליגה: "מקווה לשוב גם לנבחרת למונדיאל". לבאדיה: "הוא עוד יכבוש לנו גולים חשובים"

כמה התגעגענו לרוד ואן ניסטלרוי, אחד החלוצים הנפלאים של העשור הקודם, ונדמה שעכשיו כל חובבי הכדורגל יחזיקו אצבעות לחלוץ ההולנדי בן ה-33, שמתחיל קדנציה חדשה בהמבורג. ואן ניסטלרוי היה מבוקש על ידי כמה קבוצות בחלון ההעברות הנוכחי, אך סיכם בסופו של דבר בקבוצה מהבנודסליגה אחרי ששוחרר מריאל מדריד. על אף שהצהיר בעבר כי הוא פורש מהמדים הבינלאומיים, אחרי הדחת הולנד ביורו 2008 ברבע הגמר על ידי רוסיה, לאחרונה רמז ואן ניסטלרוי כי ישמח לקחת חלק במונדיאל הקרוב בנבחרת האוראנג' של ברט ואן מרווייק. עכשיו הוא שוב מצהיר כי ישמח לשוב למדים הכתומים.

"אני שמח שאשחק במדי המבורג, ומקווה שאצליח במדיה", אמר החלוץ, "אם זה יקרה, מקווה שהנבחרת תזמן אותי למשחקי הגביע העולמי".

גם מאמן המבורג ברונו לבאדיה שמח לצרף שחקן ברמתו של ואן ניסטלרוי, על אף שנעדר מרוב העונה שעברה ויכולתו כרגע היא תעלומה. "רוד כבר הוכיח בעבר את היכולת שלו בצורה מרשימה במועדוני הצמרת של הכדורגל האירופי", אמר לבאדיה, "אני בטוח שהוא עוד יכבוש עבורנו שערים חשובים".

"אני באמת מאושר שכל הדברים הסתדרו ושחתמתי פה בסופו של דבר", סיכם ואן ניסטלרוי, "מצפה בקוצר רוח כבר ליום שני, שאגיע להמבורג. היו לי שיחות טובות עם נשיא הקבוצה ברנד הופמן ועם המאמן לבאדיה, והם הותירו בי רושם מצוין כבר מההתחלה. להמבורג יש ציפיות גבוהות, וגם לי, כך שיש בינינו התאמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully