וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני על רונאלדו: "הוא שחקן גדול ומקצוען אמיתי"

בריאל כבר מזמן שכחו את האדום בליגה, לאחר הצמד של הסטאר ב-1:3 על מארסיי. זידאן: "הוא היה הטוב ביותר במגרש"

הרוחות סערו בלילה של יום שבת וביום ראשון לאחר הפעולות השליליות של כריסטיאנו רונאלדו במשחק הניצחון של הקבוצה על אלמריה (2:4) בליגה - הראשונה כשהוא תפס את הראש אחרי החמצת הפנדל שלו ולא רץ לחגוג עם בנזמה שתיקן, השנייה כשספג שני הצהובים (הראשון בגין הורדת חולצה, השני אחרי שפגע בשחקן היריבה) שישאירו אותו בחוץ במשחק הליגה החשוב של הקבוצה נגד ולנסיה.

אלא שרונאלדו הוכיח כמה שהוא ענק, כשהגיע לסטאד ולודרום, איצטדיונה של מארסיי, והוליך את ריאל עם צמד ב-1:3 לראשות הבית והעלייה לשמינית הגמר. הכוכב הפורטוגלי כבש צמד, אחד בבעיטה חופשית נדירה והשני כשהצליח להערים על הגנת מארסיי לאחר טעות קשה של השוער סטיב מנדאנדה.

"רונאלדו היה השחקן הכי טוב על המגרש", אמר זינדין זידאן, בן מארסיי והיועץ של נשיא ריאל פלורנטינו פרז, שישב ביציע וצפה בקבוצה. "אנחנו יודעים שהוא שחקן גדול ומקצוען אמיתי", אמר מאמן הקבוצה מנואל פלגריני. "כבר אמרתי בעבר שהאדום שהוא ספג לא ישפיע עליו במשחק הזה. יש לו את היכולת להגיע משום מקום ולכבוש".

ומה היה לסטאר הגדול לומר: "אני מרגיש טוב יותר ויותר בריאל, ולא רק בגלל שאני כובש שערים. אני מרגיש טוב יותר במשחק. עכשיו הכול בסדר". עם הצמד המצוין שלו רונאלדו הגיע למאזן מרשים ביותר של שישה שערים בארבעת משחקיו באלופות בבית המוקדם, ועד עתה הוא כבש בסך הכול 12 שערים ב-11 משחקים. אין ספק שהוא ייחסר ללבנים במסטאייה של ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully