וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם ריאל מדריד רודפת אחרי קאקה

באנגליה מדווחים כי המועדון הספרדי מוכן להשוות את הצעת מנ' סיטי עבור הברזילאי. בקהאם: "לא תמיד הכסף חשוב, הוא צריך להישאר במילאן"

חשבתם שהבלאגן בריאל מדריד ימנע ממנה לכוון גבוה. יומיים אחרי שנשיא מועדון הפאר הספרדי, רמון קלדרון, הודיע על פרישה מתפקידו, הלבנים מפתיעים ומשווים את הסכום אותו הציעה מנצ'סטר סיטי עבור קאקה. המועדון האנגלי מוכן לשלם 271 מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי של מילאן. ה"ניוז אוף דה וורלד" מדווח כי ריאל יצרה קשר עם אביו של קאקה ביום שישי בלילה והביעה את התעניינותה בשחקן. לפי העיתון, ריאל משווה את אותו סכום שהוצע על ידי סיטי, שכר של כ-562 אלף ליש"ט בחודש.

העובדה שריאל מדריד משחקת בליגת האלופות ובשורותיה משחקים אחדים מהשחקנים הטובים בעולם, ודאי עומדת לזכותה מול סיטי. הבעיה מבחינת ריאל היא שקאקה יוכל לעבור לסנטיאגו ברנבאו רק בקיץ, אחרי שייבחר נשיא חדש למועדון הספרדי. זה יאפשר לקאקה להשלים את העונה במילאן, אבל נוכח הסכומים שסיטי הצהירה כי היא מוכנה להשקיע בו, לא בטוח שמחול השדים סביבו יחכה לקיץ.

דייויד בקהאם, אותו מילאן השאילה עד חודש מארס, הצטרף לקפטן מילאן פאולו מאלדיני והפציר בקאקה להישאר רוסונרי. "אני לא חושב שזה היה משחקו האחרון של קאקה במילאן", אמר הקשר האנגלי בן ה-33, אחרי הניצחון על פיורנטינה (0:1). "תמיד היו ספקולציות סביבו, כמו שתמיד יש שמועות סביב שחקנים גדולים. הוא מאוד שמח כאן במילאנו, ואין ספק שהוא צריך להישאר. מילאן היא אחד המועדונים הגדולים בעולם, ולא תמיד הכסף הוא שחשוב. אין שחקן אחד בחדר ההלבשה שחושב על הכסף לפני הכדורגל. אני מקווה שיישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully