וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: הנשיא נותן מתנה לחג

ולא סתם מתנה. רמון קלדרון הבטיח בונוס חג מולד של 120 אלף יורו לכל שחקן, במידה ותנצח ריאל מדריד בחמשת משחקיה הקרובים

רמון קלדרון, נשיא ריאל מדריד, היה בשבוע האחרון האיש שנשכב על הגדר עבור המאמן ברנד שוסטר והצליח להשאירו בתפקיד. לאור עמדתה הפגיעה של הקבוצה ורצף המשחקים הרעים, החליט הנשיא שהוא מוכן לעשות הכל על מנת להוציא את הקבוצה ממצבה הנוכחי, בלי לגעת ביקירו הגרמני. לכן החליט הנשיא לפנות אל הגורם המאחד: כסף. קלדרון הודיע כי יחלק בונוס חג מולד של 120 אלף יורו לכל שחקן, במידה והקבוצה תנצח בחמשת משחקיה הקרובים.

קלדרון הגיע לאימון הקבוצה, פנה לכל השחקנים ואנשי הצוות והבטיח לחלק לכולם את הבונוס השמן, במידה ויעמדו במטרה שהציב. וכשהוא אומר כולם, הוא מתכוון גם לפצועים כמו רוד ואן ניסטלרוי ורובן דה לה רד, ולבעלי תפקידים זוטרים בצוות המקצועי. "בעונה שעברה היינו הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים, ספגה הכי מעט וקבעה שיא נקודות בליגה", ניסה קלדרון להעיר את שחקניו באימון. "כל זה קרה לפני כמה חודשים, לא לפני 10 שנים".

חמשת המשחקים אותם סימן קלדרון מתחילים הערב (שבת) כשהבלאנקוס יארחו את רקראטיבו. לאחר מכן ימתינו לשחקני האלופה מפגשים מול באטה בוריסוב בליגת האלופות, חטאפה, סביליה וזניט סנט פטרסבורג, בכדי להבטיח את המענק.

אגב, בעונה שעברה הציעה הנהלת הקבוצה בונוס על סך 30 אלף יורו לשחקן, עבור ניצחון בסופר קלאסיקו על ברצלונה. המהלך נשא פרי, הקבוצה ניצחה 0:1 וכולם הרוויחו. מעניין איך זה יסתיים הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully