וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה נחלץ מהצבעת אי האמון

60 אחוזים מבין חברי המועדון הצביעו לטובת הדחתו של נשיא ברצלונה, אך רק רוב של שני שליש היה מחייב אותו ללכת לבחירות חדשות

הצבעת אי האמון בנשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, נערכה אמש(ראשון) במועדון הקטאלוני הסוער בעקבות הכישלון הגדול שלו בכל החזיתות בשנתיים האחרונות. את ההצבעה יזמו חברי המועדון אוריול גראלט וכריסטיאן קאסטלבי, מתנגדיו המובהקים של לאפורטה, המכהן בתפקיד בחמש השנים האחרונות.

אחד מאירועי השיא היה הגעתו של נשיא ברצלונה לשעבר, ג'וספ נונייז, שהצביע בעד הדחת ההנהלה. נונייז שבר שתיקה תקשורתית של שמונה שנים ואמר לעיתונאים: "יש כאן אי סדרים חמורים. במהלך חילופי ההנהלות נעלמו מיליונים".

להצבעת אי האמון היו שני תנאים, 10 אחוזי הצבעה מבין 118,528 חברי המועדון, ומתוך כלל המצביעים, רוב של שני שלישים. הנתון הראשון הושג בקלות, כאשר למעלה מ-30 אחוז מחברי המועדון הצביעו. לעומת זאת, רק 60.6 אחוזים הצביעו "כן", כלומר בעד הדחת לאפורטה, ואילו 37.7 אחוזים הצביעו "לא", להשארת הנשיא.

למרות התוצאה המסתמנת, שלא תביא להדחתו של הנשיא, חברי המועדון המתנגדים יכולים להיות מרוצים. "60-40 נגד לאפורטה, יהיה עונש חשוב להנהלה", אמר אחד מתומכי ההצבעה, דויד מונר, עוד לפני פרסום התוצאות, והוסיף: "במצב כזה לאפורטה יבין שהוא במצב עדין מאוד".

מילאן מסתבכת עם המשכורת של רונאלדיניו (אלי שווידלר, הארץ)

על פי אדריאנו גאליאני, סגן נשיא מילאן, דחה רונאלדיניו את ההצעה לשחק במנצ'סטר סיטי בטענה כי הוא מעדיף קבוצה גדולה - מילאן או צ'לסי - על אף ההצעה הגבוהה שקיבל הקשר.

גאליאני אמר לעיתון לה סטמפה כי הסיטי הציעה לרונאלדיניו שכר שבועי של 250 אלף יורו (כ-198 אלף ליש"ט), אבל "הוא סרב כי הוא רוצה לשחק במילאן, למרות שהצענו לו מחצית מהסכום של מנצ'סטר סיטי". כרגע, לטענת גאליאני הבעיה עם החתמת השחקן היא גובה המשכורת שלו ולא סכום ההעברה, וייתכן כי מילאן תנסה לשאול אותו מברצלונה כדי לחסוך כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully