וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפורטה מבטיח לאוהדי בארסה "פרויקט חדש"

המטפחות הלבנות שוב הונפו בקאמפ נואו, קרויף מבקר בעיתונים, מסי עשוי לעזוב ובינתיים מתברר כי מיליטו נפצע וייעדר חצי שנה

ברצלונה מתכוננת ל"אל קלאסיקו" מול ריאל מדריד ביום רביעי, בידיעה שהיא אמורה לעבור חוויה מביכה בתחילת המשחק: המנהג המסורתי של הליגה הספרדית שבו היריבה מברכת את האלופה החדשה.

ז'ואן לפורטה היה הראשון אמש (ראשון) לטלפן לנשיא ריאל רומן קלדרון ולברך אותו על זכייתו בתואר, אבל אין ספק שמצב הרוח בקטאלוניה הוא לא של פרגונים ואחווה, אלא בעיקר זמן לחשבון נפש, הסקת מסקנות והכנה לעונה הבאה.

אמש בארסה הפליקה שישייה לרשת של ולנסיה האומללה, אבל לפורטה זוכר את המטפחות הלבנות שהונפו לפני המשחק, כרמז לתסכולם של האוהדים. "תגובת האוהדים היא מובנת והגיונית, בהתחשב בעונה המאכזבת שעברנו בליגה", אמר לפורטה, שיודע מי הבוסים האמיתיים שלו, "אנחנו מתכננים פרויקט חדש, וניתן כל מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר את האהבה שלהם".

מיליטו ייעדר חצי שנה

אבל זה לא יהיה קל. לפורטה הבטיח לאוהדים "פרויקט שיקום חדש", אבל יוהאן קרויף רמז על הבעייתיות בקבוצה בטור שכתב היום בעיתון קטאלוני. קרויף אמר שהקבוצה חייבת לקבל החלטות ללא קשר לנאמנות, חברות אישית או מניעים רגשיים. "האתגר של הקבוצה", כתב קרויף, "יהיה לנתח את המצב, לקבל החלטות עם מינימום טעויות, והכל ללא רגשות. כדורגל הוא עולם מאוד ייצרי, אבל ההנהלה חייבת להתנתק מהשיקולים הללו בקבלת ההחלטות שלה". לא ברור למי בדיוק התכוון קרויף, אבל נדמה שמבחינתו כולם מועמדים להדחה: מרייקארד, דרך השחקנים, כולל מקבלי ההחלטות בהנהלה.

בינתיים לברצלונה יש על מה להילחם עוד בעונה הזאת, כשהיא רחוקה ארבע נקודות מויאריאל שבמקום השני. "זה יהיה קשה להדביק אותם", הודה מסי, שמתחיל גם הוא להדאיג את אוהדי בארסה. דיווחים באנגליה טענו שאברמוביץ' משתוקק לצרף את הילד לצ'לסי בכל מחיר, כשלאוויר נזרקו סכומי שיא של 80 מיליון יורו. הארגנטינאי, בכל אופן, הבטיח שהראש שלו רק בבארסה: "ניסע למדריד כדי לנצח את ריאל".

בארסה תיאלץ להגיע למשחק ללא הבלם גבי מיליטו, שייעדר שישה חודשים עקב פציעה קשה. מיליטו יעבור ניתוח בברכו הפצועה. הארגנטינאי נפצע במהלך משחק ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד בשבוע שעבר. מיליטו נפצע גם ב-2001 באותה רצועה שמנעה ממנו לעבור לריאל מדריד שנתיים לאחר מכן, אך הרופא של בארסה, ריקארד פרונה סיפר שאין קשר בין שני המקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully