וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפורטה, תישאר"

שחקני ריאל מדריד חגגו תואר אליפות שני ברציפות ושלחו עקיצה לנשיא ברצלונה. ראול לקראת הסופר קלאסיקו: "תהיה חגיגה מיוחדת"

בסופו של דבר, על אף העונה ההפכפכה, זה בהחלט הגיע להם. ריאל מדריד זכתה אמש (ראשון) באליפות ספרד ה-31 בתולדותיה, אחרי עונה ארוכה ומתישה, ולמרות מעידות פה ושם - העליונות של הלבנים כמעט שלא הוטלה בספק. סיבוב ראשון מצוין של ריאל העניק להם הרבה תנופה לקראת החלק השני של העונה, ועל אף ההדחה מליגת האלופות, בסנטיאגו ברנבאו חגגו אמש תואר נוסף אחרי ניצחון דרמטי 1:2 על אוסאסונה.

קפטן הקבוצה ראול לא הצליח להסתיר את התרגשותו. ביום רביעי הקבוצה תפגוש את ברצלונה לסופר קלאסיקו, והקפטן האגדי יודע שהוא מגיע למשחק הגדול כאלוף. "הולכת להיות בברנבאו חגיגה מאוד מיוחדת", סיפר ראול, ושלח מסר ליריבה מקטאלוניה: "התואר הזה הוא פרי של מאמץ קבוצתי משותף, של חבורת אנשים מאוגדת ומגובשת. האליפות היא של הקבוצה כולה".

ללבנים הייתה טיסה משמחת במיוחד למדריד, כשחלק מהשחקנים עודדו לא רק את נשיא ריאל רומן קלדרון, אלא אף עקצו את נשיא ברצלונה, כששרו "לפורטה, תישאר".

"היינו ראויים לניצחון, היינו ראויים לאליפות", סיכם המאמן ברנד שוסטר, "היינו הקבוצה הכי טובה השנה, וזכינו בתואר כי היינו אלה שעשו בשבילו הכי הרבה".

סרחיו ראמוס טען ש"השמחה אפילו גדולה יותר בגלל איך שהמשחק הזה הסתבך", אמר הבלם, "אוסאסונה קבוצה שנלחמת עד הסוף, אבל למרות ההרחקה של קנבארו גם אנחנו לא נשברנו והשבנו מלחמה".

איקר קסיאס, שהיה ללא ספק אחד הגורמים הדומיננטיים של ריאל העונה, הודה בסיום: "האמת שאחרי שהשווינו מול אוסאסונה הסתפקתי בתיקו כי ידעתי שתיקו מול ברצלונה יעניק לנו את האליפות", התייחס השוער המצוין לסופר קלאסיקו שיתרחש במדריד ביום רביעי, "אבל אז הגיע השער השני, וההרגשה הייתה פשוט מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully