וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה חושבת אירופה

23.2.2008 / 23:56

המשיכה את התקופה הטובה שלה כשדרסה את סראגוסה 0:5, והיא כבר חמישית. ולנסיה סיימה בתיקו 1:1 עם רקראטיבו הואלבה

שני המשחקים שפתחו את המחזור ה-25 בליגה הספרדית הבטיחו הרבה, ולפחות אחד מהם יותר מקיים. סביליה המצויינת הגיעה למשחק ביתי לא פשוט מול סראגוסה, ודרסה אותה לחלוטין, עם תצוגת כדורגל נהדרת שהסתיימה בניצחון 0:4. בדקה ה-19 הרים דני אלבס כדור מהאגף הימני שמצא את פביאנו ללא שמירה, והחלוץ דחק פנימה. חמש דקות בלבד לאחר מכן, שוב שלח אלבס כדור אל פביאנו, שבמבצע נהדר רשם את שערו השני במשחק, ומספר 19 העונה.

כל מהלך באותן דקות שעשתה סביליה היה נדמה כאילו יסתיים ברשת, ובדקה ה-41, פרץ פרדי קנוטה אל הרחבה וגלש אל הכדור. שוערה של סראגוסה נתקל בו, וקנוטה הסתובב אל השוער וחיפש פנדל, מבלי לשים לב שרוברטו אז'אלה דחק את הכדור לשערו שלו. אם זה לא היה מספיק, הגיעה המחצית השניה, אז בדקה ה-51 ניסה פביאנו לקבל כדור ברחבה, והפעם היה זה תורו של קרלוס דיוגו לרשום שער עצמי. דיוגו השלים את החגיגה עם כרטיס אדום, שתי דקות מאוחר יותר, לאחר כניסה ברוטאלית במיוחד על דייגו קאפל. סיידו קייטה הוסיף עוד אחד משלו בדקה ה-68.

ולנסיה ורקראטיבו הואלבה פתחו את המחזור עם 1:1, שהוריד את שתיהן מאוכזבות. ולנסיה, שהגיעה אחרי 0:0 מול חטאפה במחזור האחרון, קיוותה לשוב למסלול הניצחונות, אך נאלצה לרדת עם נקודה, שלא תצליח לעזור לה להתקדם לעבר הצמרת הגבוהה.

שש דקות לסיום המחצית הראשונה הובקע השער הראשון במשחק, כאשר באנגה העביר כדור מצוין לחואן מאטה, שהשתלט על הכדור והבקיע את שער היתרון. אלא שבדקה ה-52 הגיע השוויון, כשקרלוס מרטינס חתך מימין ושחרר בעיטה נפלאה ברגל שמאל, שהכניעה את טימו הילדברנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully