וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך הבא, הנרי

29.9.2007 / 23:50

חלוץ ברצלונה סוף סוף כבש בליגה הספרדית, וחגג שלושער ב-1:4 על לבנטה. סביליה עם הפסד ליגה שלישי ברציפות, אחרי 2:0 בסראגוסה

ברצלונה פורחת בתקופה האחרונה, ליאונל מסי בכושר שיא, אינייסטה מציג מהלכים שובי עין ורק אחד עדיין לא זכה לחגוג כמו שצריך עם הקטלונים. לא, הכוונה אינה לרונאלדיניו, אלא לתיירי הנרי, שחיכה עד המחזור ה-6 כדי לחגוג בספרדית. בארסה יצאה למשחק חוץ נגד לבנטה וחגגה שלושער של החלוץ הצרפתי בניצחון 1:4. מי כבש את הרביעי? טריוויאלי חברים, ליאו מסי.

מעבר לחגיגות על המגרש, בעיר הקטלונית התעניינו בימים האחרונים רק בדבר אחד: אליפות נשכחת משנות ה-30 של המאה ה-20. מאז כבר חלפו 70 שנה, אבל אוהדי ברצלונה לא שכחו, וקבוצתם עשויה לדרוש מההתאחדות הספרדית להכיר בתואר שבו זכתה בשנת 1937 - אליפות הליגה הים תיכונית, ולצרף אותו רשמית לרשימת התארים של המועדון.

באותה שנה התחוללה בספרד מלחמת האזרחים העקובה מדם, אבל מתברר שהקבוצות בחוף המזרחי המשיכו לשחק בטורנירים משלהם. אחרי שלבאנטה התבשרה לאחרונה כי היא תוכל לחגוג רשמית את זכייתה בגביע ה"קופה דה ליברה" מאותה שנה, בברצלונה עשויים לדרוש שיכירו גם בזכייה שלהם.

בניגוד לברצלונה, סביליה נמצאת במשבר והיא קיוותה לצאת ממנו, אבל שחקניו של חואנדה ראמוס לא הצליחו להתעלות בסראגוסה, שם פגשו את המארחת לקרב המאכזבות של הליגה הספרדית, ונוצחו 2:0, במשחק שפתח את משחקי המחזור ה-6.

סראגוסה - סביליה 0:2

אחד המשחקים המסקרנים הפגיש את שתי המאכזבות הגדולות של העונה, שמקוות לנצל את המשחק הזה כדי לחזור מהר למסלול הנכון, אבל נראה שרק סראגוסה עלתה עליו, אחרי שניצחה בביתה 0:2 את סביליה.

סראגוסה הייתה אמורה להיות האלטרנטיבה לגדולות, אבל פתיחת העונה המאכזבת הטיחה את המציאות בפניה. שחקניו של ויקטור פרננדז ידעו שאחרי התבוסה לברצלונה (4:1) במחזור הקודם, הפסד ביתי עלול לגרום לזעזועים בקבוצה. אבל הפתיחה היתה שייכת לסביליה, שראתה את ארונה קונה לא מנצל שתי הזדמנויות טובות כבר בדקות הראשונות. המשחק הפך שקול ככל שנקפו הדקות, אבל בדקה ה-53 שבר אנדרס ד'אלסנדרו את השוויון עם שער מבעיטה חופשית, וקבע 0:1 למארחים. סביליה חיפשה נואשות את השוויון אבל ראתה את סראגוסה מרשיתה את השני בדקה ה-87. אנדרס פאלופ יצא לקראת סרחיו גארסיה, שבעט לפינה הרחוקה וקבע ניצחון 0:2 לסראגוסה.

סביליה, שכנראה מתקשה להתאושש מהטרגדיה שפקדה אותה בתחילת העונה, רושמת הפסד רביעי רצוף בעשרת הימים האחרונים, ונראה שמאמנה חואנדה ראמוס חייב לגייס הרבה כוחות כדי שחניכיו יצליחו להתאושש.

לבאנטה - ברצלונה 4:1

ברצלונה ממשיכה לדרוס בליגה הספרדית. אמנם היריבה לבאנטה, לעומת זאת, קבורה עמוק במקום האחרון בליגה הספרדית, עם נקודה אחת (תיקו מול מורסיה) וחמישה הפסדים (אחרי הערב), אבל זו רביעייה שנייה ברציפות של הבלאוגרנה, והם נראים מרשימים. היה זה הערב של תיירי הנרי, שחגג הרשתת בכורה ב"לה ליגה" עם שלושער אלגנטי. מסי, כמובן, הוסיף את הרביעי.

האורחים שלטו למן הפתיחה ובדקה ה-17 בעט מסי וולה מתוך הרחבה, שוער לבנטה מרקו סטורארי הדף, אך היה זה הצרפתי שעט על הכדור ובעט מקרוב כדי לקבוע 0:1. כעבור 7 דקות הנרי חגג את השני. כדור עומק של מסי העמיד את החלוץ חופשי מול סטורארי. אתם יודעים איך דברים כאלה נגמרים אצל הצרפתי. בדקה ה-49 שוב הנרי היה מול שוער לבנטה, ושוב זה נגמר ברשת, 0:3 לבארסה. לבנטה עוד לא הספיקה להתאושש, ומסי פרץ מימין לתוך הרחבה, ושלח פס בשמאל לפינה הרחוקה, 0:4. בדקה ה-72 אמיליו ויקיירה צימק מהנקודה הלבנה, אחרי שפויול, שחזר סוף סוף מפציעה ארוכה, הכשיל ברחבה את אלכסנדר גייחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully