וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חגגה על רקראטיבו

17.3.2007 / 23:50

אלופת אירופה היוצאת ניצחה 0:4, וחזרה להיראות מצוין. סנטאנדר הדהימה את ולנסיה במסטאיה, וניצחה 0:2. מאיורקה גברה על בטיס

המחזור ה-27 בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם ארבעה משחקים. במשחק מוקדם הפתיעה ראסינג סנטאנדר את ולנסיה כשניצחה אותה במסטאייה 0:2. אלופת אירופה היוצאת, ברצלונה, חגגה עם 0:4 גדול על רקראטיבו הואלבה. מאיורקה גברה 0:2 על בטיס.

ולנסיה - סנטאנדר 2:0

הקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס אירחה במסטאייה את הקבוצה ממחוז קנטרבריה בידיעה, שניצחון ישווה את מספר הנקודות לאלו של סביליה וברצלונה, שמוליכות את הליגה, לפחות באופן זמני.

אבל סנטאנדר לא הגיעה למסטאייה כדי להוות בשר תותחים ועלתה ליתרון בדקה ה-20. שיתוף פעולה בין ניקולה זיגיץ' ופדרו מוניטיס, הוביל לשער של האחרון. העטלפים ניסו להתאושש ולחזור למשחק, אבל היה זה המגן השמאלי של האורחים פראן אוריול שנגח והכניע את קניזארס. המסטאייה בהלם.

רקראטיבו - ברצלונה 4:0

בארסה נזכרת לדרוס, אוהדיה מצטערים שהיא לא שיחקה ככה מול ליברפול. החגיגה החלה בדקה השלישית, כשסמואל אטו, בבעיטה לא חזקה במיוחד מ-30 מטר, הפתיע את השוער המבולבל לופז ואייחו וקבע 0:1. רקראטיבו כמעט השוו, אבל בעיטה של ואסקז פגשה את הקורה. בדקה ה-39 זאמברוטה כבש את שערו הראשון במדי בארסה, אחרי בישול מצוין של דקו והתקפה נפלאה מבית היוצר של רייקארד. 0:2.

בדקה ה-42 הסיפור נסגר. סילביניו הגביה משמאל, ואטו מהאוויר כבש מזווית קשה. 0:3 יפהפה, אטו חוזר לעצמו. רקראטיבו המשיכה להילחם, אבל ואלדז הדף את כל הניסיונות של שחקניה. בדקה ה-86 מסי המשיך את החגיגה מהסופר קלאסיקו, וכבש את שערו השביעי העונה בסופו של עוד סלאלום. בארסה מנצחת 0:4, וביכולת הזו הדרך לאליפות נראית סלולה.

מאיורקה - ריאל בטיס 0:2

שני שערים תוך שלוש דקות הביאו למאיורקה את הניצחון, והשאירו את הקבוצה של לואיס פרננדז בתמונת הירידה. גיז'רמו אריאל פריירה כבש את הראשון בדקה הראשונה, חואן פרננדו אראנגו הוסיף את השני שתי דקות מאוחר יותר.

אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 3:0
לאוסאסונה: אינקי מונוז 30 (בפנדל), דויד לופז (47, 71)

* במשחק בודד בליגה האיטלקית שנערך הערב נפרדו סמפדוריה ופאלרמו בתיקו 1:1. לסמפוריה: ג'ולניו פאלקונה 37, אדיסון קבאני 51.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully